30 Mart 2013 Cumartesi

dalyan deltası




Mutluluğun kahvaltıyla ilgisinin olduğu bi gerçek, orada hem fikiriz. Ama bi de güneşli hava gerçeği var. İnsanın canının sıkkın olması neredeyse mümkün değil gibi. Ankarada o kadar güzel bir hava var ki, evde oturmak bünyeye yapılacak en büyük haksızlık olur. Koşar adım çıkmak lazım.



Nedendir bilmiyorum uyandığımda beynimde çalan şarkı buydu. Jehan Barbur'un sesi resmen büyük nimet. İki detone ol bi yerde, bi bişey yap. Pürüzsüz söylüyor şarkıyı kadın. Şarkı zaten Ortaçgil şarkısı. Sonra gel de dinleme.

Ben Bülent Ortaçgil yorumundansa Jehan Barbur yorumunu daha çok seviyorum. Bülent amcamızın yorumu bana daha melankolik gelmekte. Onu da yağmurlu havada dinleriz.  

Amaaan, sen bir yana ben bir yanaaa...

2 yorum :

  1. neden bilinmez..
    Jehan Barbur yorumu tercihimdir:))

    ve Cemal Süreya ne güzel demiş dimi..
    "Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
    Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı"^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle benim de:) Ama Bülent Ortaçgil'e ayıp mı ettim noldu, Ankara öğleden sonra ölümüne yağmurluydu:)

      Ah olmaz mı, ne güzel bir tespittir o.



      Sil