12 Mart 2013 Salı

halime bak, dertli söyle Sia!




Bu aralar sia manyaklığım tutmuş olabilir, kabul ama bikaç gündür ruh durumum budur ve içimden geçenleri sia bebeğim bir şarkıda toplamış sağolsun.


Ben de isterdim açıkçası, kadın erkek ilişkilerinden dem vurayım, güçlü gözükeyim. Ama şuan tek yaptığım şarkıyı başa sarmak ve sözlerini irdelemek. Kafamın çalışma stili farklı sanırım. Üzüldüğüm şeyin üzerine gitmek daha rahatlatıcı bana göre. Kafayı sıyırınca rahatlıyorum bi bakıma. Bu şarkıda da o var. Hissedilen duygular aynı ama ifade edişler ve yan yana dizilişler farklı. Mesela ben "köpekler gibi pişmanım lan öyle demek istememiştim" derken sia "seni hayal kırıklığına uğratmak istemedim, tekrar beraber olursak güneş daha parlak olur valla bak" falan diyor. Sonra böyle ortaya leziz şarkılar çıkıyor.


Unutmadan söylemek gerek ki, Sia bu şarkıyı bir köpeğe, köpeği mercimeğe:)  yazmış. Hımm bu şarkının gidiş yeri hep aynı sanırım. Şaka şaka.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder