9 Mart 2013 Cumartesi

İsim Babası


  
    
      Anlatacak çok şeyim var, o kadar çok ki başlayamıyorum bir yerden. Sanırım öncelik, isim babasında; Morcheeba – Enjoy the ride.


      Ben biraz klişelerin adamıyım. O zaman bir klişeden bahsedeyim: şarkılar iz bırakır. Bırakır abi. Hem de öyle bir iz ki seneler sonra verdiği tat aynı. İster çok kötü bir şey yaşamış ol, ister çok güzel, ister hiç bişey yaşamış olma sadece dinlemiş ol. Şarkıyı dinlediğinde hoop o andasın.


     Buna belki kaderin cilvesi de ya da hayatın kazığı. Değişik bişey. Ama ben severim bu durumu. Bir şarkıyı bir dönem çok dinleyip bırakırım. Sonradan dinlediğimde o ana dönebileyim diye. Garip bi haz alırım bu durumdan. Ama bu şarkı kasıtlı olmadan yer etti bende. Keşfettiğim dönemde bambaşka bir şehre alışma sürecindeydim. Ailemden ilk kez ayrılmışım, günün belirli saatlerinde ağlama nöbetlerim var, yeni tanıştığım insanlardan kazık yemem rutine binmiş falan. Günde bikaç doz enjoy the ride. Böyle bir dönemden bahsediyorum.


     Böyle garip bi tatlılık var bu şarkıda. Gözlerini kapa, huzuru bul. Öyle bişey. Vazgeçilmezlerimden biri. Olmasın mı ama bu anlattıklarımdan sonra. Az bile.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder