9 Mart 2013 Cumartesi

lie to me or not

Sıradaki şarkı Devics'ten geliyooor; Lie to me!



biraz yalandan konuşmak istiyorum.


ben büyük konuşmayı sevmem. asla yalan söylemem, kimse söylemesin her yer tozpembe olsun gibi laflar da etmem. ama söylediğimiz yalanlar azcık karakterli olmasınlar mı ya.


evet ben ne saçmaladım, şöyle ki; yalanın karakterlisi mi olur, bence olur. o da bence yalan söylemekteki amaçta gizli. amacından emin olduğunum yalanı söylemekten korkmam. örneği, biri bana sürpriz yapmak için yalan söylesin. o yalan bağra basılır, öpülür, baş tacı edilir tarafımca. bahsettiğim karakterli yalan.


önemli olan karaktersiz olanlara başvurmamak. bi yalan diğerini, diğeri de öbürünü. sonucu ağırdır. ağlatır. pişman ettirir.konu aşksa. aşkta ve savaşta herşey mübahtır da koca bi yalan ayrıca. hassas bi konudur aşk, ince düşünce ister. 


Şimdi şarkıda şöyle demişler: 


lie to me, lie to me
make like you love me
with this one you never go
and this one you never show yourself
with this one you tell it all
and turn your world into a ghost town


yani bu şarkı da öyle bişey ki kapa gözlerini, sana yalan söylesinler. bu şarkıları alıp bağrıma basasım var.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder