6 Nisan 2013 Cumartesi

aşk bu değil yapma güzel




Birsen Tezer'in Cihan albümünde bu şarkıya rastladığım an gözlerim doldu. Bu şarkı benim için Zeki Müren demekti, dedem demekti, bisküvi arası lokum demekti. Okul sonrası eve uğramadan dedemin dükkanına girer, radyosunda çalan Zeki Müren şarkıları eşliğinde bisküvi arası lokumumuzu yerdik beraber. Dedemin şekeri, benimse aç karnına aburcubur yeme yasağım nedeniyle biri gelince küçük sırrımız tezgahın altına inerdi. Gizli bir ritüeldi bu, kimseye söylemezdik:)


Onlarca çalan Zeki Müren şarkısı arasında beynime yer etmişti bu şarkı.  "bugün yapma güzeli çalmazlar mı acaba" diye sorguladığımı çok net hatırlıyorum. Birsen Tezer yorumunu ilk dinlediğimde gözümde beliren tablo ve verdiği his öyle hoştu ki, ben yine 8 yaşında bir kız çocuğuydum. Ama tabi benim için Zeki Müren'in İstanbul Radyosu için yaptığı kayıttaki yorumu apayrı bir yerdedir: 




Aşk bu değil,   yap-ma gü-zel :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder