23 Nisan 2013 Salı

Bugün bayram!




Bugün 23 Nisan. Şuan ailemin yanında olsaydım muhtemelen bu şarkıyla uyandırılacaktım, her milli ve dini bayramda olduğu gibi. Ben de bu ritüeli bozmayıp, alarm olarak ayarladım. Bi duygulandım, hala da gözlerim nemleniyor şarkıyı baş aldıkça. Büyüdük yahu. 15-16 sene önce babamın elinden tutup stadyuma bayrama giderdik. Resmen sevinçten ve meraktan uyuyamazdık o gece. Heyecanlanırdık. Ne kadar büyüsem de hala o hissi bu sabah yaşadığım için mutluyum. Sanırım bazı şeylerin çoğalan derin özlemi var. Eski günlerin, çocukluğun, saflığın, Atatürk'ün, Barış Manço'nun, babamın derin özlemi.. Bir 90 çocuğu olarak şansımız bu sanırım. Biz bu değerlerle büyüdük ne mutlu ki. Bu değerleri de yaşatmak için elimizden geleni yapıyoruz. 

Bütün çocukların, hepimizin, Çocuk Bayramı kutlu olsun. Nice bayramlara...





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder