19 Nisan 2013 Cuma

don kafa




Şarkının ritmi ne olursa olsun. Bazı şarkıcı ve gruplar bana gamken kederken, bazı şarkıcılar ve gruplar hep neşe hep mutluluk hep güneş hep bahar. Peyk benim en en sevdiğim gruplardan. Dinlerken hep bi pür neşe, ruh halim hep aydınlık. Kendi müzik türlerini rock, blues, reggae olarak tanımlıyorlar. 2 tane de dinlemeye doyamadığım albümleri var. Valla böyle müzik yapın canımı yiyin dostlar.  Bu klibi de kaç kere izledim bilmiyorum.Sanırım bağımlılık yaratan bişeyler var içerisinde. Durmadan başa alıp izlememin başka bir açıklaması olamaz.


Klipte 0.00-0.10 saniyelerdeki bey amca gibiyim bu aralar. Lanet vizeler bitti. Yarım kalan projeler teslim edildi. Güneş her
ne kadar ısıtmasa da Ankara semalarında kendini gösterdi. Şimdi hep gezelim, hep uyuyalım, hep okuyalım, hep yeni şarkılar keşfedelim. Bir sonraki sınavları, teslimleri hiç düşünmeyelim. En azından yaşam felsefem olan sevgili yumurta kapıya dayansın bi.


2 yorum :

  1. ben hep kurcalıyorum buraları... sıradan dinliyorum güzelce... çok yavaş gelirse atlıyorum ki iş yerinde uyumayayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah en sevdiğim, böyle sessiz sessiz dinleyenler:) valla ben biraz yavaş şarkıların insanıyım, genelde tempo düşük burada ama didikle sen yine de vardır aralarda br yerlerde <3

      Sil