24 Mayıs 2013 Cuma

ateş edecek misin?




Ne mutlu ki, indie müzik anlayışı gün geçtikçe daha da yerleşiyor ülkemizde de. Peki nedir bu indie. Indie, independent kelimesinden türemiş. Yani bağımsız demek. Yani kimseye bağlı olmadan kendi müzik tarzlarını istedikleri şekilde dinleyiciye ulaştırmak demek. Yani müzikte zenginlik demek, aradığını bulmak demek. 

Buna bağlı olarak bir çok grup var ve gittikçe sayıları çoğalmakta. Mutsuz muyuz, hayır. Çünkü aralarında gerçekten yaptığı müziğin hakkını verip, kulaklarımızın kaliteli müzikle olan münasebetini artıranlar var. İşte örnek, Yüzyüzeyken konuşuruz. Şarkının sözlerine ölüp bitmek serbest.




Sıkılmıştım ben de biraz 
Hep ayni yerde durmaktan 
Yaninda olmak varken 
Hep arkanda kosmaktan 

Beni bu kentte tutan 
Bogazi degil, geçmisimdir 
Sen nasil gidiyorsun 
Hep merak etmisimdir 

Yarin sabah 
Geri gelmeyecek misin 
Ben mi kalkayim yoksa 
Çayi sen demleyecek misin 

Madem öyle 
Lafi uzatmaya gerek yok 
Ben mi öleyim yoksa 
Ates edecek misin 

Rahatsiz ediyorum ama 
Çiçege su verdin mi 
Evet bunun için aradim


Baska ne olabilir ki? 

Ha bir de yola çiktigin zaman 
Hangi köprüyü seçtin 
Tam bes saat olmus 
Izmit'i yeni mi geçtin 

Yarin sabah 
Geri gelmeyecek misin 
Ben mi kalkayim yoksa 
Çayi sen demleyecek misin 

Madem öyle 
Lafi uzatmaya gerek yok 
Ben mi öleyim yoksa 
Ates edecek misin 

Yarin sabah 
Geri gelmeyecek misin 
Ben mi kalkayim yoksa 
Çayi sen demleyecek misin 

Madem öyle 
Lafi uzatmaya gerek yok 
Ben mi öleyim yoksa 
Ates edecek misin



4 yorum :

  1. çok beğendim şarkıyı da, videoyu da! albümleri varsa alırım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albüm kayıtlarının sonuna gelmişler.Bu demek oluyor ki yakın zamanda albümlerini koşup alabileceğiz:) Diğer şarkıları da çok keyiflidir, tavsiye ederim. Beğenmenize sevindim:)

      Sil
    2. hey gidi sizli-bizli zamanlar... mihihihihiihihi :))

      Sil
    3. ay ne kadar edepli bir kızmışım meğerse ahaha :)

      Sil