10 Mayıs 2013 Cuma

atomic soda



Bazı şeyler biraz unutularak, biraz sineye çekilerek, duruma biraz daha alışarak günler geçiyor ne mutlu ki. İnsan olmanın ayrıcalığı mı bir cilvesi mi bu, net birşey diyemem ama her gün güneş yeniden doğuyor gibi bi klişeye bağlamak lazım durumu. Böyle herşey daha çekilesi.


Gün geçmiyorki, Ankara'da tuhaf bir olay yaşamayayım. Her normal psikolojideki bir yayanın yapması gerektiği gibi kaldırımda yürürken, kaldırımda ilerleyen bir arabanın kornasıyla irkildim. Buraya kadar herşey normal, çünkü burada çok alıştım kaldırımdaki araç trafiğine. 


Bugün yaşadığımı ilginç kılan ise, adamın pişkince camdan bağırarak beni ikaz etmesi. Hatta ikaz etmesi çok kibar bi tabir. Bağırarak emretmesi. Hatta emrini yerine getirmemem üzerine daha da kabalaşarak enteresan sözcükler sarfetmesi. Sanırım beni erkek sandı, zira bir kadına sarfedilmemesi gereken kelimelerdi. Sırf kadına da değil, bir insanın diğer bir insana böyle davranması çok kötü. Hem de yüzde yüz haksız durumdayken. 


Çok üzüldüm. Duyduğum hakaretlerden değil. O adamın varsa eşine, kızına, annesine, çevresindeki tüm kadınlara üzüldüm. O adamın bana denk gelmesine üzüldüm. Çünkü ben o adamın yanına bırakır mıyım, bırakmam. Olaya şahit olan birkaç kişiyle birlikte yapılması gerekenleri yaptıktan sonra gönül rahatlığıyla yazıyorum bu yazıyı. İnsanlar nasıl bu kadar pişkinliğe sahip olabilirler, araştırılması gereken bir durum fikrimce.


Neyse. Bir yerlerde kalan insani ve güzel duyguların varlığına olan inancım adına, bu güzel şarkıyı paylaşıyorum bugün. Mütemadiyen en sevdiğim şarkılar ilk 10da yer alır kendisi. Yalnız dinlendiğinde bünyeye zarar verir, daha yalnız hissettirir. Ama huzur verir bi yandan da, tekrar dinlettirir sen de şalalala diye eşlik ederken bulursun kendini:) 


Keşke cidden atomic soda olsa bi tane. İçsek ve herşey eskisi gibi olsa.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder