14 Mayıs 2013 Salı

babylon soundgarden ankara ayağı iptal mi, yok artık!!!




Al işte. Yine hevesimiz kursağımızda. Festivale gideceğiz, iki eğlenip geleceğiz derken olanlara bakın. Artık biletler satışa çıkmıyor mu nerede bu biletler nerede bu devlet diye ortalarda dolanırken bu sabah, bu acı habere rastladım. Ellerinde olmayan sebepler nedeniyle Ankara ayağı iptalmiş. 2014te görüşmek üzere demiş bi de. Gel de sinirlenme. Bari adam akıllı bi açıklama yap ey yetkili.

Ama ciddi anlamda bu Ankara ayağı profesyonellikten çok uzak bir şekilde duyuruldu ve iptal edildi. Ankara haberi ortada yokken, İstanbul programı belli oldu ve içinde bir arkadaşımın da olduğu bir kitle Kings of Convenience uğruna bilet satın aldı. Ankara duyurusu yapılınca da Ankarada olacaksa madem İstanbula ne gerek var diyerek yine binbir gürültü ve zorluk eşliğinde biletlerini elden çıkardılar. E sonra da bu haber. Öğrenci popülasyonun yoğun olduğu bi şehir için yapılmaması gereken bi hareketti bu iptal olayı. Mağduruz, sinirliyiz, kırgınız, boykot ediyoruz! Hayal kırıklığısın soundgarden! Bir daha asla, soundgarden!

2 yorum :

  1. Yanlız benim de haberim yoktu Ankara'da gerçekleştirileceğinden :s Nasıl bir reklam özürlülüktür bu ? Allah Allah.. Neden Ankara'ya hep -afedersin ama- p*ç muamelesi gösteriliyor ya. Kızdım şimdi. Bizde anca Jolly Joker'in kadrolu isimleriyle geçinelim :/ Fff.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of.ben de tesadüfen öğrendim.bu kadar amatörlük olabilirdi anca. Ankara her anlamda üvey evlat. 2 dakika sevindik hemen hayal kırıklığı. Yazık bize ama:)

      Sil