23 Mayıs 2013 Perşembe

goodbye kiss




Siz daha sevmeyin bu kadını. Elini attığı şarkı yeniden can buluyor resmen. Ben bu coverdan bir haber ortalıkta gezinirken, 'neymiş ya bu' tıkladığımdan bu yana sanırım binyüzüncü dinleyişim.

Goodbye Kiss, canımızın içi Kasabian'ın Velociraptor albümünden. Sanırım en sevdiğim şarkıları. Kasabian yorumu, zaten içimize içimize işlese de, bir Lana Del Rey klasiği olarak o ruhsuz yorumu, boğuk boğuk çıkan sesiyle bu yorumu beni mestetti. Kim akıl verdiyse iyi etmiş. Bu şarkıyla benim gözümde cool kadınlığın kitabını yeniden yazdın kızım Lana, aferin.




Doomed from the start 
We met with a goodbye kiss, I broke my wrist 
It all kicked off, I had no choice 
You said that you didn't mind 'cause love's hard to find 
Maybe the days we had are gone, living in silence for too long 
Open your eyes and what do you see? 
No more laughs, no more photographs 

Turning slowly, looking back, see 
No words, can save this, you're broken and I'm pissed 
Run along like I'm supposed to, be the man I ought to 
Rock and Roll, sent us insane, I hope someday that we will meet again 

Running wild 
Giving it everyone, now that's all done 
Cause we burnt out, that's what you do 
When you have everything, it can't be true 
Maybe the days we had are gone, living in silence for too long 
Open you're eyes and what do you see? 
The last stand, let go of my hand 

Turning slowly, looking back, see 
No words, can save this, you're broken and I'm pissed 
Run along like I'm supposed to, be the man I ought to 
Rock and Roll, sent us insane, I hope someday that we will meet again 
You go your way and I'll go my way 
No words can save us, this lifestyle made us 
Run along like I'm supposed to, be the man I ought to 
Rock and Roll, sent us insane, I hope someday that we will meet again



6 yorum :

  1. Lana'nın ruhsuz yorumu bu şarkı için biçilmiş kaftan.. sözlerden ise hiç bahsetmiyorum..harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif, katılıyorum, bu şarkıyı söyleme fikrine bayıldım!:)

      Sil
  2. Lana'ya bir sevgili bulalım artık bu kadın böyle devam etmemeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de sevgilisi onu bu hale getirmiştir. Bak, değişik bi bakış açısı sundum:)

      Olsun biz onu böyle sevdik. İlle de lana hep lana! :)

      Sil
  3. bak bu tempo güzel, bu tempo şahane... bekleme yapmadan devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sayende ben de eskiye dönüş yaptım, takipteyim ben de devam et :D

      Sil