17 Mayıs 2013 Cuma

istedim




Türk pop müziğinin mihenk taşı, MFÖ. Bu güzel adamların yaptıkları bütün şarkılar güzel. Fakat 'istedim' bir başka güzel. Mazeretim var asabiyim ben albümünden, Fuat Güner imzasını taşıyor. 

Şarkı MFÖ'nün az bilinenlerinden. Dinledikçe insanı eski hüzünlü bir filme aitmiş gibi hissettiriyor. Hisli mi hisli. Hep bir geriye dönüş, hep bir maziye takılı kalma hali bu şarkıdaki. Bilmiyorum tek ben mi hissediyorum bunu ama bu şarkının insanı olduğu yerde bırakmadığı kesin.



Sanki Bir Hayal Gibi
Nasil Da Dolaştin Hayatimda
Bir Yudumda Doğmak
Bir Sevgide Ölmek İstedim
Gecelerde Bir Gölge Olmak İstedim
Sonsuza Doğru Akip Gitmek İstedim

Bir Resim Bir Rüya
Belki Bir Şarki
Ayni Bedende
İki Gönül Olmak İstedim
Ve De Yanimda Bir Tek Seni İstedim

Oysa Bir Yanliş Gibi
Silinmeye Yazildim Satirlara
Her Ölümle Doğmak
Hiç Yok Olmamak İstedim
Sensizliğe Öfkeli
Sabir İstedim
Gönüllerde Sevgiye
Yol Ver İstedim

Bir Kere Gördüm
Bir Kere Sevdim
Bin Kez İstedim
Ayni Şarkida İki Gönül
Olmak İstedim
Ve De Yanimda Bir Tek
Seni İstedim





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder