20 Mayıs 2013 Pazartesi

wicked game




Yazı severim. Benim için yaz demek, deniz kenarı bir yer demek. Bütün gün tuzlu saçlarla yalın ayak dolanmak demek. Güneşin altında kitap okumaktan beynimin akması demek. Benim için yaz demek, Ankara demek değil. Ders çalışmak zorunda kalmak demek değil. Amele yanığı olmak demek hiç değil. Biraz daha kış modu yaşamak içinse ben çareyi bütün gün  melankoli sesin kralı Chris İsaak dinlemekte buldum. Yakın zamanda kalın perdeleri çekip loş bir ortam yaratırım fona da yağmur şırıltısı koyarım, öyle ders çalışırım. Kafayı yemek ve düzene baş kaldırmak budur.

Neyse. Bana göre Chris İsaak = Wicked Game. Şarkı, Heart Shaped World albümünden. Sanırım, duyguyu hissedebilmen için konuşulan dilin önemsiz olduğunun en büyük ispatı bu şarkı. Bir de enfes klibi var. Şöyle birşey okudum klip hakkında: 

"Şarkıya Herb Ritts`in çektiği klipte model Helena Christensen, Isaak`a eşlik etmektedir. Melankolik bir içeriğe sahip olan parçaya çekilen bu klipte bir modelin oynaması, sadece toplumun büyük çoğunluğu tarafından güzel kabul edilen kişilere aşık olunabileceği ve gene toplumun büyük çoğunluğu tarafından çirkin sayılan birinin değil de ancak güzel birinin hayalinin kurulabileceği izlenimi verdiğinden birçok hayranı tarafından tepkiyle karşılanmıştır."

Şarkının sayısını bilmediğim kadar coverı mevcut. Şarkının etkisinden midir, çoğu da dinlenmeye değer, şahane şeyler. Ama başımızın tacı, kalbimizin ilacı, herşeyde birinci Chris abimizdir, saygılarımla.


The world was on fire and no one could save me but you
It's strange what desire will make foolish people do
I'd never dreamed that I'd meet somebody like you
I'd never dreamed that I'd lose somebody like you

No I don't want to fall in love (this girl is only gonna break your heart)
No I don't want to fall in love (this girl is only gonna break your heart)
With you
With you (this girl is only gonna break your heart)

What a wicked game you played to make me feel this way
What a wicked thing to do to let me dream of you
What a wicked thing to say you never felt this way
What a wicked thing to do to make me dream of you

And I don't want to fall in love (this girl is only gonna break your heart)
No I don't want to fall in love (this girl is only gonna break your heart)
With you

The world was on fire and no one could save me but you
It's strange what desire will make foolish people do
I'd never dreamed that I'd love somebody like you
I'd never dreamed that I'd lose somebody like you

No I don't want to fall in love (this girl is only gonna break your heart)
No I don't want to fall in love (this girl is only gonna break your heart)
With you (this girl is only gonna break your heart)
With you (this girl is only gonna break your heart)

No I...(this girl is only gonna break your heart)
(This girl is only gonna break your heart)

Nobody loves no one





2 yorum :

  1. Yazın güzel yanları olsa da o katlanılmaz sıcaklar beni rahatsız ediyor :/ O yüzden kış çocuğuyum ben. Kar yağsın, ben de deliler gibi kartopu oynayayım :D

    Chris'în tarzını çok seviyorum. Rockabilly sevimliliği var abimizde :) Black Flowers şarkısı da pek güzeldir. Önerilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacak iş çoksa ben de sevmem yazı. Yaz benim için yan gelip yatma yeri:)
      Black flowers için of diyorum başka da bişey demiyorum:) enfes bir şarkı. Teşekkürler:)

      Sil