9 Temmuz 2013 Salı

500 Days of Summer | Us




Bu filmi izlemeyenin kalmadığını düşünüyorum. Hiç izlemeyen en az bi 3 kere izlemiştir fikrimce. Sevimli bir romantik komedi olan bu film, Tom ve Summer'ın hikayesini kronolojik bir sıra olmadan anlatıyor. Issız adam hikayelerine alışkın olan seyirci, bu kez bir ıssız kadın hikayesiyle karşı karşıya kalıyor.

Spoiler vermemeye çalışarak bi filmi anlatmaya çalışmak çok sıkıcı. O yüzden gelelim asıl konuya. Filmin şahane bir soundtrack albümü var. Benim favori playlistlerimden biridir kendisi. Tabiki de The Smiths şaheserlerini konu dışında tutarsak benim favorim Regina Spektor "Us" . 

Regina Spektor – “Us”
The Smiths – “There Is A Light That Never Goes Out”
Belle & Sebastian – “The Boy With The Arab Strap”
Black Lips – “Bad Kids”
The Smiths – “Please, Please, Please, Let Me Get What I Want.”
Patrick Swayze – “She’s Like The Wind.”
Jack Penate – “Have I Been a Fool? ”
The Doves – “There Goes the Fear”
Hall & Oates – “You Make My Dreams”
Knight Rider Theme
Temper Trap – “Sweet Disposition”
Carla Bruni – “Quelqu’un M’a Dit”
Black Lips – “Veni, Vidi, Vici”
Paper Route – “The Music”
Feist – “Mushaboom”
Regina Spektor – “Hero”
Spoon – “Infinite Pet”
Simon & Garfunkel – “Bookends”
Wolfmother – “Vagabond”
Mumm-Rah – “She’s Got You High”





4 yorum :

  1. filmin sonu klişe romantik komediyi yerle bir ediyor,seviyorum o yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışılanın dışında olması herkese bu kadar sevdirdi sanırım:)

      Sil
  2. Filmin müzikleri ve anlatımı muhteşem; ama ben her izlediğimde Summer'a sinir oluyorum -__-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.O sevimli tipi olmasa herhalde ekranı kırıcaz.

      Sil