22 Temmuz 2013 Pazartesi

Angus & Julia Stone | Say it Right




Dolu dolu 4 sene, ev arkadaşı bile olmadan, yalnız yaşamış 23 yaşındaki biri için, erkek kardeş tepiğiyle uyandırılmanın ne demek olduğu az çok tahmin edilebilir sanırım. Bugünlerdeki buhranlarımın %51inin sebebi budur. Oradayken ailemi özledim diye debelensem de, ayrılalı daha 10 gün olmadan 1+1 evimi, yalnızlığı, Ankara'yı özledim. Tunalıda bir iki tur atmayı, seğmenlerin çimlerinde yuvarlanmayı, buram buram biber gazı kokulu metro altını özledim. Her sabah kapı önünde lafa tutan, birbirimize kek kurabiye yollayarak jest yaptığımız kapı komşum Selma teyze, seni de özledim. Bu sıralar kendimi kreşe verilmiş 3 yaşındaki bebeler gibi hissediyorum.

Bu zorlu itiraftan sonra, aslında Nelly Furtado'nun olan, ancak benim gönlüme süper kardeşler Angus ve Julia'nın coverıyla taht kurmuş "say it right" a geçelim. Nelly'ninkini dinlerseniz eğer, daha hareketli böyle daha cıstak bir ritme sahip. Ama "you don't mean nothing at all to me" cümlesi ne kadar cıstak bir ritme sahip olabilir, bu cümlenin hakkı daha depresyonlu daha bi arabesk ritm değil midir, diye bir düşünürseniz, Angus-Julia kardeşlerin versiyonunu daha çok seveceğinize eminim. Yanlış anlaşılmasın, bu demek değildir ki, Nelly versiyonu o duyguyu vermiyor. Kesinlikle öyle değil. İki şarkıyı da dinlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder