20 Temmuz 2013 Cumartesi

Sia | I'm in here




Haksızlık ediyorum bu hatuna evet. Mutluyken, her yer çiçek böcekken dinlemem de, ne zaman zemine çakılacak gibi olurum, kendimi Sia'nın kollarına bırakırım, tarzım bu. Onsuz bunalım benim için bi hiç. O zaman damara devam Sia'ya selam diyelim ve "i'm in here" ile devam edelim.

"We are born" albümünde yer alan şarkı, Sia'nın en bilinenlerinden. Aynı zamanda en acıtanlarından. Bir klibi de var ki şarkısıyla tamamiyle bir bütün. Ona da şurdan ulaşabiliyoruz efendim.




Kim bu Sia derseniz de sizi şuraya alalım, buyrunuz.

8 yorum :

  1. Sia kim diyen çıkmamalı. Çıkmasın :D Herkes Sia dinlesin. "Six Feet Under" dizisiyle tanıştım kendisiyle. Malum 40 bıçak gücündeki "Breathe Me"..

    "I'm In Here"da en az onun kadar güzeldir. Bu saatte, bu şarkının karşıma çıkması. Sana sadece teşekkür edebilirim.

    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. six feet under diyosun, breathe me diyosun başka bişey demene gerek yok zaten:)

      benden de bir büyük teşekkür:)

      Sil
  2. Gene Sia'yla bunalım daha rahat atlatılır sanırım. Benim depresyon yoldaşlarım Leonard Cohen ve Morrissey o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sia bu misyonu kendiliğinden edindi ya, kadın hislerime tercüman yapacak bişey yok:)
      Ben leonard cohenle o bunalımdan bi 10 yıl çıkamam:) Morrissey de başka bişey ya, allah bunalımda mutlulukta başımızdan eksik etmesin :D

      Sil
  3. Ben de Six Feet Under biterken farkettim Sia'yı. Yani o son bölüm az üzücüymüş gibi bir de üzerine Breathe Me!
    Sia dinlerken mutfağın yerlerine yatıp ağlamak geliyor içimden, Morrissey ise güzel giyinip, dışarı çıkıp, başkalarına bela olmam yönünde tavsiye veriyor. I will be in the bar, with my head on the bar :) Bende ayrım böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fermina daza, süpersin!:D bi morrissey modu anca bu kadar güzel anlatılabilirdi:)

      Sil
  4. sayende güzel müzik dinledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl mutlu oldum, hep beklerim Mia!:)

      Sil