27 Ağustos 2013 Salı

Daughter | Get Lucky




Yaz mevsimi benim için bitmiştir arkadaşlar. Zira tatil hayatı kurmadığım her 40 derecelik gün, benim için çile, ızdırap. Tatil matil olayları da bittiğine göre kış moduna girerim ben yavaştan. Demedi demeyin.

Bu yazın en hit şarkısı neydi diye sorsam, çoğunluk hiç tereddüt etmeden "Get Lucky" der. Get lucky ne ya ben bilmiyorum, benim bilmediğim şarkı nasıl hit olur diyenler açıp baktıklarında hı bu muydu diyeceklerdir. Zira en dinlemeyeni balkonda otururken, bangır bangır müzik yayını yaparak kız tavlayacaklarını zanneden araç sahipleri sayesinde bir kere de olsa şarkıyı dinlemiştir. Daft Punk'a ait bu şarkıyı içten içe sevdiğimi itiraf etmeliyim. Ama dediğim gibi bu bir yaz şarkısı ve ben kış moduna çoktan geçtim. Alın size şarkının kış modu. Daughter gururla sunar: Get Lucky.

Daughter, yeni bi grup sayılır. 2010'da Londra'da kurulmuş kendisi. İndie folk tarzında müzik icra etmekteler. Yaptıkları müzik tamamiyle hüzünlü. Şarkılarını dinlediğinizde depresif havaya bürünmek an meselesi. Benim bi modum var ya, -Sia modu diyorum ben ona hani- bir benzeri de bu sanırım. Dinlediğimde mutsuzluğu iliklerimde hissediyorum. Bu kulağa kötü birşey gibi gelse de öyle değil.  Grubun solisti Elena Tonra, bunu şöyle açıklamış:

Bence hüzünlü olmanın ve o anda kalmanın rahatlatan bir yanı var. Moralim bozuk olduğunda, kendimi mutsuz hissettiğimde asla modumu yükseltecek neşeli şeyler dinleyemem. Aksine daha da karanlık müzikler ilk sıralarda olur. Mutsuzluk mu bilemiyorum ama hüzünlü olmanın ruha iyi gelen bir tarafının olduğuna inanıyorum.

Ve ben de altına imzamı atıyorum. 





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder