26 Eylül 2013 Perşembe

#1




Çaylar hazırsa sizi şöyle alalım?


13 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. ya şarkılardan o şarkılardan! :)
      beğenmene sevindim çokça

      Sil
    2. bayıldım.. zaten bayıldığım şarkılara tekrardan bayıldım. zaten ben onlara bayılmaktan bıkmam.
      ama hepsini ardı ardına dinlemek daha bi başkaymış:)

      Sil
    3. o zaman beklemede kal. çok güzel listeler var daha elimde:)

      Sil
  2. Sen bir yerlerden tanıyor gibiyim :) Ankara falan diyorsun..
    O değilde bu son program süper olmuş..Ard arda bir sürü güzel şarkı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa merak ettim cidden tanışıyomuyuz:)
      teşekkür ediyorum bence de hoş oldu bu:)

      Sil
    2. Şimdi bunu bilmek istemiyorum :) Ama bilmeni istediğim bir şey var.Yol şarkıların aynı zamanda benim...;)

      Sil
    3. Memnuniyetle! Benim sevdiğim şarkıları seven insanlar, ne güzel insanlar:)

      Sil
  3. Kahvemi yaptım, play'e bastım, hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam şuanda bu ikili için neler vermezdim:) Yorumların önemli.

      Sil
    2. Şimdi bitti liste :) Bu "senede bikaç gün buluşuruz" kim? Daha önce gene burda görüp dinlediğim bir grup vardı, albümleri çıkmamıştı daha, gene gelip aynı çocukları mı beğendim ben yoksa? :)
      Birsen Tezer ne güzel olmuş arada, ne iyi fikir. Çok güzel bir radyo kanalı bulmuş gibi sevinerek dinledim. Bir kahve daha yapayım ben, bugün döne döne bu listeyi dinlerim ben artık.

      Sil
    3. Yüzyüzeyken konuşuruz! Gerçekten de 4 ay sonra gelip gene aynı grubu beğenmişim ahhahhaha :) Ayrıca albümleri de bugün çıkmış anladığım kadarıyla, heyecan heyecan!

      Sil
    4. evet ta kendisi. sıcak sıcak albümü alıp döndürmek lazım ardarda:)
      beğenmene sevindim, sanki kendim yaptım şarkıları öyle bi hoşuma gidiyor beğenileri duymak:)

      Sil