29 Eylül 2013 Pazar

The Decemberists | Down by the Water




Yine kimse bilmesin, bilen insanlarla toplanıp şarkıları eşliğinde gizli ayinler tertip edelim istediğim bir grupla karşınızdayım. Ben biraz geride kalmışım sanırım, grup almış yürümüş. Bilmeyeni az, bilenler de benim gibi düşünüyor olmalılar ki, grubu hala tek keşfeden benmişim gibi davranıyorum. 

Neyse, The Decemberists, adeta kışın dinleyelim diye kurulmuş, indie folk yapan, Portland'lı bir grup. Halihazırda, 6 tane albümleri var. Grubun ismi esasında, "Decembrist Revolt" tan esinlenilmiş, şarkılar da mutlu melankolik olunca hadi demişler madem The Decemberists olsun da,  insanların içini ısıtıverelim. Grup, özellikle son albümleri, The King is Dead çıktıktan sonra epey eleştirildi hep aynı tarzda ilerledikleri için. Valla ben bu tarzdan sıkılmam, zira birşeyle meşgulken dinlenecek naif şarkı kıtlığı yaşıyorum çoğu zaman.

Grubun beyni, Colin Meloy'un sırf Morrissey şarkılarından oluşan bir albümü var ki, o konuyu ayrıyeten irdelemek isterim. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder