22 Ekim 2013 Salı

Devics | Alone With You





Önceki yazıları bi inceledim de, şarkı paylaşımı dışında sadece dertli olduğum vakitlerde kendi hakkımda birşeyler karalamışım. Ben bile kendimi karamsar, göbek adı depresyon olan, elinden devasa dondurma kutusunu eksik etmeyen biri gibi hayal ettim. Yine buraya dert yanmaya gelmiştim oysaki, ama bu durumu farkedince vazgeçtim. Neyse hatırlatın da başıma güzel birşey gelirse ilk iş koşup burada anlatmak olsun bari.

Devics de böyle tatlı tatlı şarkıları söyleyip, adamı çaktırmadan bunalıma sokan sevimli bir grubumuz arkadaşlar. 93 yılında Amerika'dan çıkmışlar. Sara Lov ve Dustin O'halloran grubun asları. Sara Lov, canım benim. Benim için güzel sesin tanımı, Sara Lov sesidir. Melankolik şarkılar söylese de huzur verir, huzur verse de bir bakmışsın dertler derya olmuş sen de bir sandal. 4 yaşındayken babası tarafından İsrail'e kaçırılmış, orada kanun kaçaklarıyla birlikte yaşamış, böyle de değişik bir hayat hikayesi var bu hanım kızımızın. Oradan bir şekilde dönmüş Amerika'ya ve yapabileceği en güzel şeyi yaparak, Dustin'le müzikal zekasını birleştimiş. Grubun albüm kapaklarına da ayrıca mest oluyorum, bunu da yeri gelmişken belirtmek isterim dostlar.


Hep derim, sesim güzel olsa, fütursuzca mikrofonu elime alıp söyleyeceğim ilk şarkı There is a light that never goes out tur. Bir de baktım ne göreyim, sevgili Sara çoktan söylemiş, onu da şöyle paylaşalım o zaman.





12 yorum :

  1. halihazırda, şu yan taraftan "playlist"e tıklamış, pc başında ne dinlesem derdinden kendimi kurtarmaya çalışıyordum ki yenisi geldi... :) Fermina Daza sayesinde buldum burayı, iyi bilir, böyle sessiz sedasız kurcalamalarım meşhurdur :) pek yararlı bi yer burası bana... ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne dinlesem sendromunu yakınen tanırım, blog biraz da öyle öyle oluştu. Sevdiğim şarkıları böyle bi yerde topluyorum, kolay oluyor. Bi de böyle müzik zevkimin örtüştüğü insanlar tanıyorum falan, tadından yenmiyor:)

      Sil
  2. Saçaklı sessizce girer bloglara, çıkarken de kapıyı arkasından çeker, bulduğu gibi bırakır, ben biliyorum :)
    Kızın sesi çok güzelmiş gerçekten, kendi şarkılarını da beğendim, There is a Light cover'ını da. Hayatında bu şarkının özel bir yeri olanlar olarak toplansak önümüzde kimse duramazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cidden çok güzel bi sesi var kızın. Onunki sesse benimki ne acaba diye düşüncelere gark oluyorum dinlerken.
      :) there is a lightı evde tek başına saç fırçası eşliğinde icra etmenin sadece bana mahsus birşey olmadığına öyle eminim ki.

      Sil
  3. Blogunun son hali çok güzel olmuş :) Sağda yuvarlak yuvarlak resimler çok güzel seçilmiş....
    Uyumadan da bu şarkılar çok güzel oldu.Tam oldu.İyi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Betüş. Benimse içime hiç sinmedi, sürekli bi yerleri değiştirtip duruyorum yapan arkadaşıma. Sanıyorum şuan ilişkimizi gözden geçiriyordur. Şimdilik kalsın ama böyle, madem beğenildi:)

      Sil
  4. Eğer güzel sesli insanlarla en derindeki bazı yaralarımız iyileşebilseydi, bu abla da o listede olurdu bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel dedin:) o yaraları iyileştirmek yerine tuz buz birşeyler basıyor üstüne Sara ama olsun, dinledikçe dinlettiriyor kendisini

      Sil
  5. olsun, kabuk bağlaması için önce tuz basmak gerekiyordur belki. sonra buz, sonra merhem oluyordur sara. teşekkür ederim tanıştırdığın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek:) ben teşekkür ediyorum yorumların için

      Sil
  6. devincs....ımm...seni takipteyim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olan şarkılar bittabi ama yalnız olmamak da güzel burada:) teşekkürler.

      Sil