4 Ekim 2013 Cuma

Kathryn Williams | In a Broken Dream




Yolda penguen görsem yadırgamadan selam verip geçeceğim dondurucu bir Ankara gecesinden herkese iyi akşamlar. Ihlamurlar ve kalorifer dibi yerleriniz hazırsa, hemen başlıyoruz efendim.

British aksanına karşı zaafım var. Dünyanın en saçma şeyi, bana halis bir İngiliz tarafından söylense, sen ne dersen haklısın canım ya der, dinlemeye devam ederim. Bu kızcağızın şarkılarını da dinlemeyi bu yüzden çok seviyorum. Kendisi 1979 Liverpool doğumlu. Yumuşak sesi ve aksanının oluşturduğu kombo, insanda hafif dozda bir antidepresan etkisi yaratıyor. Şarkıyı ise daha önce 70lerin blues rockçısı Rod Stewart'tan dinlemeye alışkınız. Rod versiyonu, bizde kendimizi yerden yere vurdurup gitar parçalama isteği uyandırırken, şarkı Kathryn'in elinde, zarif bardaklarla kırmızı şarap içmelik bir hal almış. Ama yine de ayırt edemem hiç birini, yüreğim elvermez. 

Rod Stewart da şöyle dursun da gün gelir lazım olur. 




                                                                                                                                        




5 yorum :

  1. Kim bitmiyor ki İngiliz aksanına?Ahh birde Londra'yı görseniz...
    Şu meşhur Ankara ayazında iç ısıtan bir şarkıymış...
    Çok mu yorum yapıyorum :// Üniversite öğrencisi olma ihtimaliniz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Londra'yı görmek çok istiyorum. Gariptir, kraliyet ailesine karşı da bir ilgim var, sürekli haklarında birşeyler okuyup duruyorum:)
      Betüş, yorum gelince çok mutlu oluyorum ben:) Fikir, eleştri, öneri, istek, her türlü yorum bırakabilirsin. Daha önce de demiştim, sevdiğim tarzda müzik dinleyen yeni insanlar tanımak çok güzel.
      Bu arada evet, öğrenciyim:)

      Sil
  2. Bayram için yola çıkılacak nerede yeni yol şarkılarımızzzz? :))

    YanıtlaSil
  3. Şu an mutluluk sebebisin :)))

    YanıtlaSil