30 Kasım 2013 Cumartesi

#11 | Ezginin Günlüğü




Bir arkadaşım vardı, haftanın belirli geceleri oturup Ezginin Günlüğüyle çayın dibine vururduk. Mezun oldu, eşyalarını beraber koliledik, bendeki bardağını kendisine iade etmek istedim, kalsın yolda kırılır dedi. Köpekler gibi özledim onu. Annemin delirdiğimi düşünmesi ihtimali olmasa bardağa bakıp bakıp ağlarım şuan. Neyse artık o gidince.

Çılgınlar gibi Ezginin Günlüğü dinleyesim var. Eşlik etmek isterseniz diye listeyi de iliştiriyorum buraya.



11 yorum :

  1. kaptım çayımı.. geldim ben:)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin, tek başıma epey efkarlandım zaten burada:)

    YanıtlaSil
  3. Ankara ayazından mıdır bu efkarlar bilemedim...Bende elimde kahvem dilimde şarkılar burdayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hem de ne ayaz. kalorifer dibine yerleştim, efkarımı orada devam ettiriyorum:)

      Sil
    2. :) Yaza kadar sürer mi ?

      Sil
    3. yok sanmam. kısa ama etkili oluyorlar genelde:)

      Sil
    4. Aslında şarkılara bünyem alıştı benim...Bildiklerim dokunmuyor ama bilmediklerim..Ama efkar işte ...İsterse geliyor ;)

      Sil
  4. Ezginin gunlugu benim icin de Ankara ve universite demek, ismi gectiginde bile ne cok ani geliyor gozumun onune, ben de aglayabilirim her an sayende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aynen. Ezginin Günlüğünü o arkadaşım sayesinde sevdim, bütün şarkılarını burada dinledim, ezberledim. Nasıl bağdaştırdıysam, leyla şarkısını her dinlediğimde tunalı gelir aklıma. Ama nolur siz ağlamayın, ben hepimiz için ağlarım:))

      Sil
  5. Ezginin Günlüğü benim için biraz da hadi çok diyelim Hüsnü Arkan'dır. Birsen Tezer'le bir "hoşgeldin" söylemişler ki öyle böyle değil. Ben de zerdalileri çok severim ne yapalım fincana kahve koyayım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüsnü arkan, bel kemiği gibi bişeydi evet, onsuz albüm olur mu olursa nasıl olacak merak ediyorum. ama konserleri enteresan bir şekilde aynı tadıyla devam ediyor Hüsnüsüz de. hala o eski tatta nasıl kalabiliyorlar bunca yıldır bilmiyorum.:)

      Sil