20 Kasım 2013 Çarşamba

#9




Hastayken bir liste hazırlayabilirim bi de çorba.


12 yorum :

  1. :) Tam zamanında geldi bu liste...Hoşgeldi....Aman allahım House'umun soundtrackıda mı var !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teardrop:) Bi ara hipnoz olmuş gibi klibini izlerdim bu şarkının.

      Sil
    2. O diziden ne şarkılar keşfetmiştim ben :) Tıp okusam yeriydii.

      Sil
    3. al benden de o kadar:)

      Sil
  2. Kendime bir "drink" aldım, geldim, sonra listeni gördüm. Her şey ne kadar isabetli bugün! :)
    Richard Ashcroft'la açılan listenin kötü olma ihtimali yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem burnumu silip hem makale çevirip hem müzik dinlemeye çalıştığım şu dakikalarda yerinde olmak çok istedim.
      ya bu richard sırf o karakteristik suratı yüzünden bile dinlenir. ailecek seviyoruz kendisini.

      Sil
    2. bir liste yaptım ikiniz için, ev temizlemelik, evin içinde oraya buraya popo sallamalık... ayrı ayrı mesajlarla da bildirdim :)) iişallah dışlamazsınız beni euheuehue :D

      Sil
    3. dinlediğim en enerjisi yüksek liste bu valla:)

      Sil
  3. Allah'ım ben de hastayım.:( Burnumu çekip boğaz ağrısıyla uğraşırken üstüne üstlük bir de ders çalışmak zorundayken bu liste bana ilaç olucak inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya geçmiş olsun, herşeyi geçtim silmekten tahriş olan burun kenarlarımın bi an önce eski haline dönmesini istiyorum.

      Sil
  4. Biz burda bir haftadır şarkısız kaldık!!! :))) Olmuyor efem...

    YanıtlaSil