27 Kasım 2013 Çarşamba

honeyhoney




İyileşmeyi, tahriş olan burun kenarlarının eski haline geri dönmesi olarak addeden helloradio, evine geri döndü. Peçete rulolarından arındım, mutluyum. Annem geldi bir de. Hem de mahrumiyet bölgesinde yaşıyormuşum gibi bavuluna tıkıştırdığı kitaplar ve bilumum anne eli değmiş gıdalar eşliğinde. Balkonda biriken, üzerinde pıt pıt gezdiğim ama yağmurdan mütevellit hamur kıvamına dönen yaprak yığınını görünce pek hoşbulmadı kendisi belki ama bir iki sevgi gösterisine hemen tav oldu yine. Şaşırtıcı bittabi ama Ankara'nın bu yağmurlu ve kasvetli havası bana iyi geliyor sanırım. 

Bizde durumlar böyleyken, uzun zamandır dinlemediğim ama son bir kaç gündür listelerimden eksik etmediğim bir grup var şimdi. Suzanne Sante ve Ben Jaffe'den oluşan Amerikalı HoneyHoney 2008de ilk albümleri First Rodeo'yu çıkarmışlar. Albümün en bilinen şarkısı Little Toy Gun.  Yemekteyiz diye bir yarışma vardı bir zamanlar. Onun ilk bölümlerinde "Little Toy Gun" şarkısını fon müziği olarak duymuş, koşar adım sözlerini internette aratıp akabindeki üç ay sürekli onları dinlemiştim. Bu da böyle bir anımdır. Neyse, hangi şarkı olsun karar veremedim ve liste oluşturdum ben de. Esen kalın.

8 yorum :

  1. Aynı senin gibi Little toy gun şarkılarını biliyordum kiiii....Off ne güzel insanlar var...:)
    Bir daha bizi şarkısız bırakma kızarım bakk hıııııı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastalıktı okuldu anneydi derken aksattım listeleri farkındayım. Bi daha olmaz.Umarım:)

      Sil
    2. Düşüncesizlik ettim :/ Şaka yollu benim sözlerim...Beklemekte güzel ki değer katar :)

      Sil
    3. azıcık özleyin diye yapıyorum böyle zaten:))

      Sil
  2. Bayılıyorum senin listelerine!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkılar o kadar güzeller ki bana sadece sıralamak kalıyor:) Hep bekleriz efendim:)

      Sil
  3. Yine bilmediğim bir isim :) Yeni şeyler dinlemek iyi geliyor. Bu arada geçmişler olsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya teşekkür ederim, geçti gitti bile:) ben de böyle kıyıda köşede kalmış grupları yazmaya çalışıyorum daha çok, kıyıda köşede kalmasınlar daha fazla diye:)

      Sil