19 Aralık 2013 Perşembe

Antony and The Johnsons | Hope There's Someone




Ya ne uzun zaman olmuş dinlemeyeli. Hiç değişmemiş ama, hep aynı tat. Bu adamı canlı dinlemezsem gözüm açık gidebilir ki kendisi benim en buhranlı en depresif anımda elimin gittiği kişilerden biri. "Söylesene Antony, hayat niye bu kadar acımasız" derim, o da başlar "hope there's someone" diye şarkısını icra etmeye. Uzun uzun bahsetmek isterdim Antonyciğimden ama biran önce alnımı soğuk mermere dayamak istiyorum.

Buraya çok güzel best of antony listesi konduracaktım gelin görün ki zalım grooveshark şuan açılmıyor bende. O yüzden tek tek ellerimlen yazacağım, not edin. Kiss my name, Crazy in love, Fistful of love, Hitler in my heart ve son olarak da Cocorosie'yle beraber söylediği Beautiful Boyz. Dinleyin dinlettirin efendim.




10 yorum :

  1. hain grooveshark bana da yapıyor arada sırada!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zalimsen grooveshark. olacak iş mi bu yani.

      Sil
  2. bayılırımm ve bloguna da bayılırım :)

    YanıtlaSil
  3. Antony'i çok severim. Yüreğinden gelerek okuduğunu düşünüyorum ve dinlerken gerçekten zaman zaman içim titriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim de bu kadar hissetmemizin sebebi o kesinlikle. adam şarkıyı söylerken yaşıyor. bize de yaşatıyor işin kötüsü

      Sil
    2. Merhum Lou Reed (ne çok severdim ya bak gene efkarlandım adını anınca), Antony'i ilk dinlediğinde gözleri dolmuş ve bunun meleksi bir ses olduğunu iddia etmiş.

      Sil
    3. şuan antony'i daha bi sevdim

      Sil
  4. Antony !!! Müzik bu adamın derisine nüfus etmiş. Bu kadar içten parça okumanın başka açıklaması olamaz... Bu arada fotoğrafta Hayko Cepkin'e benzemiyor mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah hayko mu:) ben de zakkumun solistine benzetiyorum fütursuzca

      Sil