13 Aralık 2013 Cuma

Flunk | Cigarette Burns




İlk kez Ankara'nın -10unu yaşayan masum köylü annem evine yurduna geri döndü, ben de aniden bastıran yalnızlık hissiyatını bertaraf etmek için buraya koştum. Tarçınlı sütler hazırsa başlıyoruz.

Gün geçmiyor ki, bir iskandinav çıkıp şahane müzik yapmasın. Hikmeti suyundan mı bilmem ama, müziği, şarkıyı türküyü bu kadar sevip konu icraata gelince blok flüt çalmaktan öteye gidemeyen karga sesli biri olarak tası tarağı toplayıp İzlanda'ya göçeceğim sonunda. Sevmediğim birileri var mı aralarında diye düşündüm, yok. Neyse, Flunk 2000 yılında Norveç'te kurulan bir grup. Trip hop türünün en iyi örneklerinden biri bence. Blue Monday coverıyla gündeme gelmişler ve sonrasında kendileri 8 başarılı albüme imza atmışlar. Aralarında şüphesiz en iyisi Morning Star, ama 2013 yılında çıkardıkları Lost Causes adlı albüm de şahane şarkılar barındırıyor. Benim kendileriyle ilk tanışmam 2011 yılında verdikleri bir konser sayesinde oldu. Arkadaş hatrına, gitmek için söz verilen bir konser ve bir gün öncesinde kimmiş bunlar deyip bütün şarkılarını dinlemem sonrası, büyük bir Flunk hayranı olup çıktım oradan. Solisti Anja, tam bir sevimlilik abidesi ve cidden çok hoş bir kadın. En sevdiğim şarkılarından biri Cigarette Burns ama dinlemenizi istediğim şarkıları da dayanamadım listeledim yine alta.






8 yorum :

  1. enee çok severim bu şarkıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevimli bi şarkı değil mi ama:)

      Sil
  2. Ay çok kıskanıyorum ya, sesim yok bari biraz gitar falan çalabilseydim, şöyle insanları kaçırmayacak kadar :) Bak Fransız olsaydık yırtabilirdik, kadınlar fısıltıyla buğulu buğulu konuşuyor, Fransızca'nın cilveli halleri sayesinde çok harika şarkı söylüyor oluyorlar! :D
    Geç bir sabah kahvesiyle dinledim, sanki gün güzel geçecekmiş gibi geldi.
    Annen giderken beni de götürseydi keşke, çok mutsuzum bu soğukta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet bi gitar tıngırdatabilseydik en azından. Çok üzülüyorum bu beceriksiz durumlarıma. ahah kendimi hiç hayal edemedim o dediğin işveli şekilde:) fransız olsam onu bile beceremem sanırım:)
      Bursa da öyle çok sıcak bir yer değil ama bu hava koşulları anneme fazla ağır geldi ben böyle soğuk görmedim diye söylene söylene gitti. cidden topluca insani hava sıcaklığına sahip bi yere mi gitsek ne.

      Sil
  3. ilk önce videoyu dinleyip bitince "ee bu kadar mı" diye söylenirken sayfayı aşağı doğru kaydırdım... bu hareketimden çok mesudum! :P

    pardon, bunu da 'Saçaklı ofiste dinleyebilir' listesine ekler misiniz acabauğ? ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin için saçaklı at office diye etiket koymalı:)

      Sil
    2. ayyy on numara fikir! ^.^

      du bakayım pinterest panolarına o şekilde bir iliştirme oluyor mu :)

      Sil
    3. ahah:) oluyormuymuş?:)

      Sil