17 Aralık 2013 Salı

mim




Tabi ki ben de anket defteri doldurmayı çok severdim. O yüzden bu mim olayı hoşuma gitti. Tatlı mı tatlı Mia Wallace ve blogunun sıkı takipçisi olduğum Zihin'e mimleri için teşekkür ediyor akabinde sorulara geçiyoruz efendim.

1. En sevdiğin renk?

Genel anlamda toprak tonları. Giyim kuşam dekorasyon hep bu renklerde olsun isterim.


2. En sevdiğin çiçek?

Saksı gülü. böyle minik minik oluyorlar genelde. Pencere önüne bu denli yakışan başka çiçek yok arkadaşlar. Öğrenci evimin, babanne ruhumu yansıtan en iddialı parçaları saksı gülleridir.


3. En sevdiğin yemek / sebze / içecek?

En sevdiğim yemek zeytinyağlı barbunya. Sebze, patates ve semiz otu . İçecekse gün içinde galon galon tükettiğim çay tabiki.


4. En sevdiğin yerli  / yabancı şarkı?

Allahım en zor soru. Blogumun konsepti itibariyle tabiki de tek cevapla yetinmeyeceğim. Başlıyorum. İlk aklıma düşeni The man who sold the world. Sin Palabras'a aşık olabilirim. Warning sign'ın yeri başkadır. Walk on the wild side'ı söylemezsem tarih asla affetmez. Enjoy the ride bi kere blogumun adı. Türkçe şarkılardaysa, Gül kurusu sanırım ya, çok severim.


5. En sevdiğin komedyen?

Bu soruya hemşehri kontenjanından Ata Demirer demek istiyorum. 


6. En sevdiğin kız / erkek ismi?

Erkek ismi barış. İtiraf ediyorum ki adı barış olanlara zaafım var. Kızsa da elif çok güzel bir isim. 


7. En sevdiğin kitap?


Çocukken "Bir Çift Yürek"i okumuştum ve uzun bir süre etkisinden çıkamadım. O gün bugündür bu soruya hep bu yanıtı verdim. Onun dışında Martı'yı çok severim.


8. En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?

Jason Statham demek istiyorum. Tabiki de sadece karizmasından ötürü değil arkadaşlar. Scarlett Johanssonu da çok güzel buluyorum yeri gelmişken belirteyim de burada.
Binnur Kaya da bu aralar en sevdiğim yerli oyuncu.


9. En sevdiğin yerli / yabancı film?

Big Fish. Çok seviyorum bu filmi. My Sister's Keeper'da da çok ağlamıştım ama yine de Big Fish diyorum evet.


10. En sevdiğin yerli / yabancı dizi?

Ya tabiki de Friends. İzleyenlerin ortak problemi bittiğinde uzun bir süre başka bir diziye bağlanamamak. Yerli dizide de ilk aklıma gelen Asmalı Konak oldu. Sonra da İkinci Bahar. Bir de bu aralar Aramızda Kalsın'ı izliyorum ve Binnur Kaya'ya ağlayarak gülüyorum.


11. En sevdiğin yerli / yabancı şehir?

İstanbul. Yurtdışı olarak da Zürih demek istiyorum. Ben başka yere gidene kadar en iyisi bu.


12. En sevdiğin gazete / gazeteci?

Uzun süredir gazete okumuyorum, dolayısıyla pas hakkımı kullanıyorum.


13. En sevdiğin mevsim / gün / ay?

İnsanlar doğduğu ayı sever derler ki doğru bir tespit. Ben de aralıkçıyımdır. 


14. En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcısı / takı?

Bu aralar 3 beden büyük kazak ve hırkalara sarmış durumdayım. Kulağımda küpelerim, burnumda hızmam olmazsa olmaz . Kolumda çanta olmadan sokakta yürüyemem.

1
5. En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?

Dudak rengi ruj. Bu soğuklarda evde unutunca ağladığım hindistan cevizli el kremi.


16. En sevdiğin çizgi karakter?

ya hiç aklıma gelmedi. Jetgilleri çok severdim o olsun hadi.

17. En sevdiğin anı?

Dedemin bakkalında geçirdiğim çocukluk anılarımın hepsini çok seviyorum. Ama en çok da mahallenin en janti çocukları olarak abimle tezgah altında gazoz içmelerimizi özlüyorum. Bir de yüzümü inek yaladı diye oturup 1 hafta ağlamam var ki en trajik anın nedir diye bir soru olsaydı onu yazardım.


18. En sevdiğin özelliğin?

Çok güzel empati yaparım.


19. En sevdiğin his?

Uykusuzluktan ölmek üzereyken başın yastıkla kavuştuğu andaki o his var ya o his.


20. En sevdiğin canlı?

köpek

Zor bir mimdi itiraf ediyorum. Biraz daha buralarda kalırsam cevapları değiştirmeye başlayacağım o yüzden elifi, Panik Butonu'nu, morfea'yı bir de Verba Volant'ı mimliyorum ve geleneği bozmadan listeyi şuracığa iliştirip kaçıyorum.


14 yorum :

  1. Mim bulunca acayip mutlu oluyorum, Minoshka abla saolsun, hemen ben de cevaplayım <3 kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazması kadar okuması da zevkli oluyor, seninkini de bekliyoruz:)

      Sil
    2. yaptım bile <3 http://egeninlaciverti.blogspot.com/2013/12/mim-yaptm-gibi-bisi-oldu-2.html

      Sil
    3. birazdan ışınlanıyorum o taraflara :)

      Sil
  2. Heey Jetgiller :D O robotu çok severdim. Çemkirip dururdu. Big Fish herhalde Burton'ın en iyi üç filminden biridir. Evet evet öyle. Çok severim. Jessica Lange ablam oynuyor :((

    Bu arada yorum kısmındaki doğrulama kodunu kaldırman mümkün mü ? O:-) Robot olmadığımı biliyorsun :D Üşeniyorum inan her seferinde okumaya ve yazmaya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyle bişey mi varmış inan bilmiyorum dur bi bakayım nasıl kalkıyormuş o:)

      Sil
    2. oldu sanıyorum, bunca süredir robot muamelesi yaptığım için kusura bakmayın nolur:))

      Sil
    3. Jetgillerdeki robot gibi hissediyordum kendimi :(( :p Teşekkür ederim :) Artık daha sık yorum yazmalı.

      Sil
  3. harika cevaplar ya çok beğendimm!

    özellikle the man who sold the world şarkısına bayılırım. david bowieden dinlemek hele..

    ah hızmanı yesinler ben de burnuma çok hızma istyedim ama henüz babam çok kızdığından yaptıramıyorum :( ben de kulağımı doldurdum böylece, kıkırdak ve tragus :D

    babaanne ruhunu yerim çok tatlı cevaplar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya teşekkür ederim mia:)
      kesinlikle bowieden dinlemek gerek, ama nirvana yorumu da es geçilmemeli.
      burnumu deldirdiğim ilk gün hatta ilk ay inanılmaz pişman oldum. sırf acıdan. tragus benim de hoşuma gidiyor ama kulaklık takamazsam diye de tırsıyorum laf aramızda :)

      Sil
  4. Mia'dan sonra sen.. artık şu mimin başına oturmalıyım :D
    bu arada sevdiğin isimler beni benden aldı.. adım ve soyadım birlikte. harika:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah gerçekten mi, süper bi kombo olmuş:)

      Sil
  5. Teşekkürler mim için :) Kitap-şarkı sorularında çok zorlandım, hatta kıvrandım o derece :)) Yemek ve çiçek zevklerimiz benzeşiyormuş azıcık. Aa, Jetgiller'i ben de çok severdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de en çok şarkı da zorlandım, sanki dünyanın en derin mevzusu:) yazdıysan hemen okumak için geliyorum senin taraflara:)

      Sil