6 Aralık 2013 Cuma

ne dinledik #1




Bugün, blogun geçmişini indim biraz. Tek tek hepsinin tozunu aldım, çok iyi geldi. Ne güzel şarkılar dinlemişiz arkadaşlar biz öyle. Gerçi o zaman kendim paylaşıp kendim dinliyordum ama zamanla şarkılara iştirak edenler olarak çoğaldık burada. Dinlemeyen varsa dinlesin diye de birazını sıraladım.

   


İlk kombonun en çok dinleneni Sia'dan Lentil. 53 kere dinlenmiş kendisi. En az dinlenen ise Smashing Pumpkins, Disarm. 3 kere dinlenmiş, onları da sanırım ben dinledim. Bir sonraki listenin istastiği biraz daha enteresan gelişmiş, o yüzden buna hiç şaşırmadım. Neyse, uyumaya niyeti olmayanlar, listeye buyursun efendim.


8 yorum :

  1. ben de bi geçmişe yolculuk yaptım bu yazıyı okuyunca.. kendi blogumda değil ama seninkinde:)) ya bi baktım playlist'm hep seninkilerle dolu.. bu kadar fazla olduğunu bilmiyordum :D
    aklıma gelen.. Sarah Blasko!! Nick Drake!! ve tabii ki.. Daughter :))
    daha çok vardır da.. aklıma gelmiyor şimdi.
    güzel haftasonları demeden önce son olarak en sevdiğim şarkılardan biriyle susuyorum:)) dinlemeyen varsa da dinler belki diye..
    http://www.youtube.com/watch?v=f5KgZK_dvXI



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o saydıkların her playlistte bulunsun, öyle güzeller:) Sana da güzel sımsıcak haftasonları.
      Bi ara oh land paylaşayım iyi ki hatırlattın, o da playlistte yerini bulsun:)

      Sil
  2. Karlıysa Ankara, Betüş bunları bunları dinlelerin var mı :)

    YanıtlaSil
  3. iki gündür pencerenin önüne tünedim deli gibi nick drake dinliyorum. tavsiye ediyorum betüşcüm gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=hPD-a1FjUtU :) Ben Nick'le çay içerken elliot sana hikayeler anlatsın ;)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. o zaman sevindim, hoşgeldin buralara:)

      Sil