15 Aralık 2013 Pazar

ne dinledik #2



Ya bu liste de çok güzel oldu. Döndürüp döndürüp dinliyorum gerçekten. Listenin en çok dinleneni aynı zamanda bu blogun en çok dinleneni olmuş. O da Baba Zula'dan Bir sana bir de bana. Şarkının gizli hayranı kimse çıksın ortaya arkadaşlar zira en az dinlenen isim David Bowie olmuş bu sıralamada. Bence ayıp. 

Ayrıca sanırım 2 saat önce 24 oldum ya da 23. O konuda kafam karışık. Young adulttan adulta geçiş yaptığım şu saatlerde efkarıma ortak olmak isterseniz listeyi dinlemeye buyrun efendim. 

edit: soon we'll be found hala çok güzel değil mi ya


14 yorum :

  1. süper liste ve süper bi gün çünkü sen doğmuşsun!
    iyi ki doğdunnnn <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne kadar doğum günlerine anlam yüklemek gereksiz diye dolansam da ortalıkta böyle tatlı tatlı mesajlar insana çok iyi geliyor, bu bi gerçek. Teşekkür ederim mia :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. kendisinin flashback etkisi ben de derin yaralar açsa da, en en sevdiğim şarkılardan. Lourdes o sevimli sesiyle ne kadar depresif moda sokabilir insanı diyorsun ama sokuyor işte gözünü sevdiğim:)

      Sil
  3. Hey iyi ki doğdun o zaman :) Kim Bowie'yi dinlememiş bakiim hııııı -_- Fişlicem hepsini :p Sia'nın her şarkısı güzel olduğu için şaşırtmıyor artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) ya valla bilsem hepsini burada liste liste ifşa edeceğim ibret-i alem olsun diye ama elimde veri yok :)
      normal şartlarda bu şarkıdan çoktan bıkmış olmam gerek ama olmuyor hep aynı etki. Sanırım sorun sia'da:)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu liste çok güzel olmuş...Alıp beni bir anı dan birine sürüklüyor :)
    Doğum günü hediyesi vericiim sana güzel insan = http://www.youtube.com/watch?v=VLjBGsWyklI hep mutlu ol inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahım ne tatlısınız hepiniz. bu şarkıyı ilk kez dinledim ya çok güzelmiş, giriş kısmı çok güzel özellikle. çok teşekkür ederim güzel insan:)

      Sil
  6. Bosver, ha 23 ha 24, guzel yaslardasin vee Bowie'yi dinlemeyen ayip etmis :P
    Sana mutlu, keyifli, bol muzikli sahane yillar diliyor ve pazar klasigi olarak banyoya kosuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aslında cidden yaşın bi önemi yok ama bazı şeyler var mesela, onlardan kurtulmadan ya da sahip olmadan bir yaş daha geçince zararda hissediyor insan kendini. derin konular dalıyorum sanırım sevgili verba bilahare konuşmak lazım bu konuları:) çok çok teşekkür ediyorum bol bowieli listelerle görüşmek üzere:)

      Sil
    2. Mimlendin Yol Şarkıları :) http://zihninarkasokaklari.blogspot.com/2013/12/mimlendik-dostlar.html

      Sil
  7. ahah teşekkür ediyorum Mia ve Zihin en kısa zamanda geliyor cevaplar:)

    YanıtlaSil