21 Aralık 2013 Cumartesi

yine mim




Bu sefer de, dövmesine hayran olduğum sevimli Bayansilvia beni mimlemiş pek bi sevindim kendi çapımda. Kendisine teşekkür ediyor ve sorulara geçiyorum. 

1. Hayatında seni deliler gibi mutlu olmana sebep olan bir an var mı ?

Çok çok sevdiğim bir yakınım kaza geçirdi diye haber aldım. Öldü de bana söylemiyorlar diye 6 saatlik yol bana 60 saat gibi geldi. Hastane kapısına kadar ortalığı birbirine kattım itiraf edin diye. Yoğun bakımda da olsa hayatta olduğunu görünce o anda dünyanın en mutlu insanı bendim sanırım. Evet şimdi sapasağlam ayakta.


2. Şimdi oralarda olmak vardı dediğin bir yer? Bir mekan? Bir şehir?

Ya şuan Bursada teyzemin sarmaşıklı terasında olmak istedim.


3. Bugünlerde en çok dinlediğin şarkı?

Amy Winehouse-Valerie bir de Songs Ohia-Captain Badass


4. Giymekten keyif aldığın ayakkabı hangisi, ne tür? Peki ayakkabı numaran kaç?


Kimsenin hazetmediği, çok çirkin ama benim çok sevdiğim 39 numara maskülen pabuçlarım. En çok bunu seviyorum. Siz de bu görsel şölenden nasibinizi alın diye fotoğraf da kırptım. Bir de indirimden kaptığım botlar var, bu aralar kendisiyle pek mesuduz. 

5. Bana giyim tarzını anlatır mısın? 


2-3 beden büyük kazaklar, hırkalar. Altına da dar pantolon. Yazınsa yine bol tişörtler, gömlekler. Ama kesinlikle bedene yapışan üste hayır.


6.Uğurlu bir eşyan var mı?


Ben saat takamam hiç ama 12 senedir onsuz dışarı çıkmadığım bir ip var bileğimde uğur olarak addettiğim. Kaybolunca oradan tanıyorlar beni.


7. Tahammül bile edemediğin yemek ya da lezzet?


Tahammül edemediğim bir yemek yok. Kereviz ve yeşil zeytin hiç tatmadım daha. Belki yersem severim bilemiyorum.


8. En çok sevdiğin film sahnesi?


  Benimki nostaljik bir cevap olacak fekat       gerçekten de bu.













9. Şiir, öyle vs. içinde geçen en sevdiğin kitap cümlesi


"İnsanın kanını tükettiği gibi ben de gözyaşımı tüketiyorum. Gözyaşı, kanın negatif baskısıdır. Sonuçta aynı şeydir. Sözcüklerin, bedenin akması sıvılaşmasıdır. Kabuk tutmayan yaraların sıvılaşmasıdır. Tabi eğer insanın kökleri kurumuyorsa." Aşk ve Acı-Frida Kahlo / Rauda Jamis


10. Türkçe dışında hangi dile ilgi duyuyorsun ya da hangisini konuşmak isterdin?

İspanyolca


11. Gözlük ya da lens kullanıyor musun?

Kullanmıyorum ama her kullanmayan gibi gözlük kullanmak isterdim.


12. Alışverişini yapmaktan en çok hoşlandığın şey nedir? 

Deterjan, kırtasiye


13.İnternet hiç yokken hayatımda ....... vardı.

İnternet yokken hayatımda daha fazla kitap vardı.


14. Şans mı? Tesadüf mü? Kader mi? 

Tam bir kaderciyim. "herşey olacağına varır" cümlesini kurar, içimde oturan öküzden kurtulurum az da olsa.


15.-Ekşi mi? Tatlı mı? Acı mı? Sade mi? Şuanki hayatını tamlayacak en yakın lezzet hangisi?

Ekşili tatlı


16. İkinci bir şansın olsaydı kim olarak dünyaya gelmek isterdin ?

Ay hiç aklıma gelmedi bu. Ama kesinlikle müzikal yeteneği olan biri olayım isterdim.


17. Başka bir mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu?

Psikolog olmak isterdim ya da tercüman. Mesleğe başlamadan emekli olmak isteyen biri için oldukça zor bi soruydu.


18.Bir gün mutlaka bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?

Uçaktan paraşütle atlayan çılgınlar var ya, onu kesin denemek istiyorum.


19.Hayatın boyunca en nefret ettiğin insan özelliği?

Bu cevabı fermina'dan çalıyorum, laf sokmak bir de inanılmaz panik olup çevredekileri de paniğe sokmak


20.Rüyaların gerçekliğine inanır mısın ? Rüyalarını dikkate alır, hatırlar mısın ?


İnanılmaz rüya gören bir insanım. Aşırı da dikkate alırım. Birini garip bir şekilde gördüysem rüyamda, ertesi gün sesini mutlaka duymalıyım. Bebek gördüysem, o günün muhteşem geçeceğine inanırım.Böyle de saçma totemlerim vardır.


Bu da bitti. Bu mimi de beni seven herkese gönderiyorum ahaha oldu mu.Yapın yaptırın efendim.



6 yorum :

  1. Wooow cevaplar çok iyiydi ama o 9 nasıl sağlam geldi anlatamam :)

    10. Sorunun cevabı da bir zamanlar çok heveslendiğim ama bir türlü sıra gelmeyip vazgeçtiğim bi istek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kitabı tavsiye ederim ya frida'yı en iyi anlatan kitap bence.
      ben de çok hevesliyim o konuda. önümüzdeki yaz üşengeçlik zincirlerimi kırıp, bi yerden başlamak istiyorum. teşekkürler bu arada:)

      Sil
  2. 4. sorunun cevabına çok güldüm :) Ben de kendi görsel şölenlerimi yazmak istiyorum bir ara, ayrıca beğendim maskülen pabuçlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caanım fermina, beni bi tek sen anlarsın zaten:) yaz tabi senin görsel şölenlerinden de biz nasibimizi alalım

      Sil
  3. bu liste de tek bir insan görmeyene kadar koşup uzaklaşmak istediğim bir anda Ocean as Well ile en azından ruhumu o istediğim yere götürüp kurtarmış oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şarkı tam o şarkı gerçekten

      Sil