19 Ocak 2014 Pazar

#15




Böyle uzun aralar içime sinmese de, hadi dedim depresif ruh halimi buraya kusmayayım, dostlar beni iyi hatırlasın. 2014 dedik, güzel olsun dedik, yeni umutlara gebe dedik. Bilgisayarım bozuldu, parmağımı kırdım, evimin yıkılacağını öğrendim, kardeşim trafik kazası geçirdi. Yazarken bile silesim geldi, herşeyin başı sağlık başka da birşey değil. Evim yıkılacak başıma başka ne gelebilir diye ağlanırken, tam 2 gün sonrası kardeşim iyi olsun ev yıkılsın mühim değil diye ağlarken buldum kendimi. İnsanoğlu böyle de garip. 6 günlük hastane maceramızdan sonra kardeşim ve alçıları eve döndü. Bense girilmeyen finaller, bandajlı parmağım ve yıkılacak evimle başbaşayım. Neyse ki telafileri olan şeyler bunlar, mühim değil. Ama yine de biricik evimi müteahhite veren ve mezun olmama 2 ay kala beni evsiz bırakacak olan zalim hacı amcayı da burada huzurlarınızda kınamak isterim gerçekten.   

Görüldüğü gibi 2014 pek iyi şeylere gebe olmamış benim için. Ben de 2014'ün tüm belalarını, musibetlerini yılın ilk ayında aradan çıkardık diye düşünmek istiyorum. Ya da, 2014 bana da çok yetti  2015'e zıplamak istiyorum direkt derseniz ben buralarda olacağım. Az önce de ayıptır söylemesi bir bardak kırdım, kuma döndü. Batıl inanç ve totem konusunda çığır açan babanne ruhumun verdiği yetkiye dayanarak, tüm elemi, kederi, kötü enerjiyi uzaklaştırdığımı sayıyorum. Velhasıl, güzel bir listeyle koşup geldim tekrar aranıza, selam ;

22 yorum :

  1. Ay neler diyorsun! Çok geçmiş olsun, kardeşine de sana da, çabucak toparlanırsınız umarım. Bir kaç bardak daha kırılırsa korkma, anca dengelenir durum gibi geliyor bana. Artık başka hadise de olmaz, bu anlattıkların zaten en az 3 yıllık elem ve keder.
    Sana güzel hisler, iyi dilekler, enerjiler falan yolluyorum, tam olarak nasıl yapıldığını bilmiyorum ama çok kalpten istediğim için ulaşır bence.
    Hacı Amca, senin yatacak yerin yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya görüyor musun neler geldi başımıza. Cidden bir ara noluyo ya yavaş yavaş gelin diye çığlık attım. İyiyiz ikimiz de, sanırım yani, bana abla demeye başlaması biraz ürkütse de hala şokta olduğunu varsayıyoruz. Sanırım enerji olayı işe yaradı biliyor musun, kaptım havadan pozitif olanları, çok çok iyi geldi<3
      Hacı amca!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ya ben de seni ve yorumlarını mia:)

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Bunları 2014 kötü başlaması olarak düşünme, 2013 ün uzatması olarak düşün bence önümüzde koca bir yıl var. Bunu neden diyorum, bende çok iyi bir başlangıç yapmadım, kendimi bu şekilde avutuyorum.:) Bu arada yazını okurken kesin Portishead var aşağıda dedim kendime yanılmadım :) İyi haftalar dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ya cidden iyi bir başlangıç olmadı ama devamı güzel olsun bu yılın, başka bir sorunu kaldıramaya mecalim yok gerçekten:) ben de güpgüzel bir hafta diliyorum, yıla kötü başlayanlar olarak bunu hakettik bence:)

      Sil
  4. Çook geçmiş olsun hem sana hem kardeşine. Ananelerin dediği gibi bununla bitmiş olsun inşallah. Ananem bi bardak- tabak kırılınca nazar çıksın diye üçler :) Hacı amcanın gözü doysun diyor buralardan pozitif enerji, iyi dilek ve şifa bulutları gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bak şimdi gidip iki tane daha çanak çömlek kırsam mı, hem güzel bi deşarj olurum, hem de çıkmayan gözler varsa iyice bi çıkar onlar. Sonuçta tecrğbeli bir ananeden bahsediyoruz. pozitif enerji, evrene güzel mesaj yollama olayına inancım tavan oldu sayenizde, siz oradan yolladıkça ben burada mutlu oluyorum. iyileri kapıp, kötüleri de hacı amcaya yolluyorum boşa gitmesin

      Sil
  5. Çokkk üzüldüm :( Az önce çok güzel şeyler yazmıştım ama sanırım teknoloji engel oldu :(
    Neyse öncelikle kardeşine çok geçmiş olsun..dilerim en yakın zamanda sağlığına kavuşur...
    Eve gelirken bu semtteki eski evlerden birinin tamamen boşaltıldığını gördüm :/ üzüldüm.Ben değişimi çok sevmiyorum sanırım..
    Umarım ev konusunda da her şey yolunda gider...Her şey gönlünce olsun...
    Gülümse :) Herkese yakışır gülümsemek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki yazdıkların da geldi, toptan cevabını da burada vereyim:) teşekkür ediyorum betüş, çok korkuttu pislik ilk vukuatı da değil ayrıca. ama iyileşince okula bisikletle gitmeye başlayınca alır sanıyorum dersini. ya ev konusu tamamiyle fiyasko. üst kattaki iki daire boşalınca jeton düştü de aradım hacı amcayı, yoksa sanırım son gün haberim olacaktı. bu konuda hala huzursuzum, hiç boşaltasım yok öyle seviyorum ki o evi. zaten bahçelideki çoğu ev yıkılıyor ve bahçeli giderek eski prestijini kaybediyor bu yüzden. pencere çıkıntısıda oturmaya yeri olmayan evi ben neyleyim soruyorum burdan hacı amcaya.

      Sil
    2. Bahçeli mi neyy :) Ben bayılırım sokaklarında yürümeye..Öyle canım sıkılınca yürürüm ki o sokaklarda.Ordan eve :)Kulağımda şarkılar...Hacı amca'ya bende isyan ettim şu anda...Neyse gülümse bak az daha kurcalasak tanış çıkcaz :) Belki aynı üniversitede :)

      Sil
    3. ben de çok yürürüm bizim buralarda.belki birgün karşılaşırız olamaz mı olabilir:)

      Sil
    4. Bu aralar ki takıntı mı da atıp susuyorum :)
      http://www.youtube.com/watch?v=yKMDy_AigLQ

      Sil
    5. ya bu yeni albümleri değil mi, yine harikalar yaratılmış, böyle çok efkar dağıtmalık:)

      Sil
  6. sadece ben değilmişim 2014 ün gıcık bir başlangıç olduğunu birebir yaşayan diyerek geçmiş olsun diyorum, sağlıkla bir sonraki dakika yeni bir başlangıç olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2014ün seçtiği talihliler biziz sanıyorum, ama dediğim gibi tüm olumsuzlukları ocak ayında aradan çıkarmış olalım, bundan sonrası çiçek böcek olsun:)

      Sil
  7. ben de diyorum buralar çok sessiz.. helloradio yok. hiii.. çok geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum elif, aslında zamanım boldu tüm olumsuzluklar süresince:) ama ne müzik dinlemeye mecalim vardı ne de yazı yazmaya:)

      Sil
  8. çok geçmiş olsun :S neler neler olmuş öyle.. pis 2014! ama iyisiniz madem hoşgeldin. kentsel dönüşmeden duramayan tüm hacı amcaları uyarıyorum; yapmayın yahu :( biz sizin sevmeden yaşadığınız o evlerinizi çok sevip, onların ev sahipliği yaptığı anılar biriktiriyoruz! insaf!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hem de ne anılar. bu evi yıkamazsınız diye duvarına sarılacağım sanırım:( teşekkür ederim bu arada 2014ün devamı herkes için müsmükemmel olsun:)

      Sil
  9. Pencere çıkıntısında oturma yeri olan evse mesele, seni bu taraflara davet ediyorum :) Ayrancı, Cinnah'ın sağı solu ve dahi yukarda Hoşdere'ye inen sağlı sollu sokaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya biliyor musun, pencere çıkıntılı bi ev değil de şuan 2 aylığına dört duvar bir yer bulsam bi de o yoğunlukta kendi kendiliğine taşınsa eşyalar olduğum yerde zıplayacağım mutluluktan. sadece modern evleri eski evler kadar sevmiyorum, eski evlerin kokusu var. ama dediğin yerleri biliyorum, Ankara'da yaşamaya devam edersem direkt o taraflara koşacağım ev aramak için:)

      Sil