23 Şubat 2014 Pazar

Radio Tarifa vs Bebe






10 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Radio Tarifa'dan vazgeçemeyeceğim:)

      Sil
  2. Ailecek hastasıyız kendilerinin. Temporal albümleri var bizim beyin arşivinde. İlk albüm Rumba Argelina da varmış ama biri araklamış :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yandaş buldum kendime hey:) ya ne güzel, albümlerini bulmak zor kıskanmış olabilirim azıcık azıcık :)

      Sil
  3. dün sen hatırlatınca bütün gün dinledim sin palabras'ı, iyi geldi. bulması zorsa, kopyalayıp gönderirim sana aşkolsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şu güzel insanlar<3 cdyi takıp sürekli oradan dinleyeceğimden değil de insan elinin altında bulunsun, böyle dokunsun okşasın falan istiyor sanırım albüme:)

      Sil
  4. bugün bunları temizlik yaparken döndüre döndüre dinledim viledayı mikrofon yaptım sin palabras diye çığrındım çok iyi geldi ohh ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlik, müzik üstelik ikisi aynı anda müthiş terapi en sevdiğim:)

      Sil
  5. dur ben yapacağım bir şeyler, dur sen duuur :)

    YanıtlaSil