8 Mart 2014 Cumartesi

Coldplay | Ghost Stories





Coldplay, 19 Mayısta yeni albümlerini yayınlıyormuş arkadaşlar, dünyadan haberim yok yine görüldüğü üzere. Kendileri benim alternatif müziği yeni yeni tanıdığım ağır ergenlik dönemi gruplarımdan. O yüzden çıkan her haberle yine heyecanlanıyorum yine heyecanlanıyorum. 

İki şarkı da paylaşılmış hatta, ilki Midnight ;




Diğeri de Magic;




Önce Midnight'ı dinlediğimde trouble, viva la vida, hani warning sign? diye ağladım biraz. O çok şahsına münhasır Coldplay şarkılarından değil Midnight, daha elektronik sounda sahip. İnternetteki yorumları okudum da yalnız değilmişim, o yüzden bir Coldplay şarkısını fütursuzca eleştirme hakkını kendimde bulmuş olabilirim arkadaşlar. 
Magic ise benim şimdiden dilime dolandı. Albüm çıksın da, şu diğer hayalet hikayelerini de dinleyelim bakalım, zira çok özlemişim Coldplay dinlemeyi.


10 yorum :

  1. Midnight'ı çok sevmiştim ama diğerini yeni gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şarkı bence de, ama Magic'i daha bir sevdim, daha bir Coldplay o :)

      Sil
    2. Coldplay kendini tekrar ediyor gibi geldi bana. Ondan Midnight'ı dah bir şevkle kucakladım. Yeni bir soluk getirdi gruba :) Konsere de bir gelseler artık -___-

      Sil
    3. o benim yeniliklere açık olmamamdan kaynaklı bişeydir, birkaç dinlemeyle bağrıma basarım ben de:) ya evet konser. gelseler de gitsek artık.

      Sil
  2. Ben de Magic'e dinler dinlemez ısındım :)
    Güzel bir albüm bizi bekliyor gibi gibi

    YanıtlaSil
  3. çookkk severim coldplay!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bir coldplay modu vardır ki yeri başka:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. en az diğer şarkıları kadar :))

      Sil