18 Mart 2014 Salı

Sia | Chandelier



Sia yeni albümünün ilk singleını yayınladı, camiaya hayırlı olsun arkadaşlar. Bu kez farklı bir Sia albümüyle karşılaşacağız gibi duruyor. Daha hareketli, daha pop. Şarkıyı çok sevsem de dinleyenlerin ilk tepkisine ben de katılmadan edemiyorum: "Çok fazla Rihanna". Zaten o da farkındaymış kendisine yanlışlıkla tam teşeküllü bir pop şarkısı yaptığından. Valla Sia'nın kredisi bende bol bildiğiniz üzere. Ben yine bu şarkıları sabahtan akşama dinler, çekilip bir köşeye depresyona girerim efendi efendi.



2 yorum :

  1. We Are Born tarzı bir pop yapsaydı daha makbuldü bence. Çünkü o dönemden sonra yaptığı tüm işler (Titanium, Wild Ones, vs.) fazla piyasaydı. Bu da onlara kardeş gelmiş resmen. Sia'nın dönüşünü kutlamak için aceleci davrandık sanırım. Colour the Small One gibi bir albüm beklemek hayal oldu artık -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar piyasa şarkısı ben de beklemiyordum. Sia benim için "Some people have real problems"tir ya. O albüm cidden başka. Sevdiğim kişilerin tarz değişimine çok açık değilim, pop dinlemek istesem Rihanna dinlerim mesela ama Sia olunca durum değişiyor yine de. Diğer şarkılar içn çok umutluyum ben:)

      Sil