17 Nisan 2014 Perşembe

#19



Yeni evin ilk listesi geç bile kaldı.


10 yorum :

  1. Listeyi göremedim ama görsele çok güldüm.
    Çocuk mu daha komik panda mı karar veremedim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi görememen sanırım dns ayarlarıyla ilgili:)
      Fotoğraf çok iyi değil mi, tatlılıktan ölecekler:)

      Sil
  2. Yeni evinde bol bol anılar,şarkılar,mutluluklar biriktirmen dileğiyle güle güle otur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 aylık bir birikim olacak ama şimdiden bayağı birşey birikti:) Teşekkür ederim betüş seni yine burada görmek güzel:)

      Sil
    2. Ayy aslında hep buradaydım ben :) Dinlemeye geliyordum konuşacak gücüm yokken ;)

      Sil
    3. ay gitmeyin zaten kalın hep burada :*

      Sil
    4. Benimmiş gibi bir sürü insanla geliyorum ama :) Çay ver bence bize :))

      Sil
    5. hayhay, hizmette sınır yok biliyosun:)

      Sil
  3. liste güzel blogu da güzel yemeği de güzel yapıyor e tamam

    YanıtlaSil