23 Nisan 2014 Çarşamba

Feist




Neşe doluyor mu insan pek bilemiyorum ama, bugün 23 Nisan! Herkesin bayramını kutlar, daha neşe dolu yarınlar dilerim. Açılış konuşmamdan sonra, bugünkü şeker sesli hanım kızımıza geçiyorum efendim.

Uzun zamandır dinlememiştim, hatta unutmuştum ki, So Sorry le tekrar yâdıma düştü kendisi. Leslie Feist, Kanadalı müzisyen. Sanatkâr bir aileye mensup ve benim daha Spice Girls danslarını taklit etmeye çalıştığım yaşlarda kendi grubunu kurup müzik hayatına başlamış. Punk, metal, elektronik, el atmadığı müzik türü yok.  En son bir indie oluşumu olan Broken Social Scene grubunun bir üyesi olarak da üne kavuşmuş sevgili Leslie. Hem bu grupla hem de solo olarak yoluna devam edip 1999 yılında ilk albümü Monarch'ı çıkarmış.  Dediğim gibi bir çok tarza el attı, birçok ismin albümünde yer aldı, çeşitli reklam ve kampanyalarda sesini duyduk. İsmini hiç bilmeseniz de bir yerden çok tanıdık gelecek Feist. Özellikle de şuradan:



Daha da fazlası için Feist huzurlarınızda;



2 yorum :

  1. The limit to your love'ı dinleye dinleye deli etmişliğim var kendimi :) Liste gene çok güzel olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açtım şimdi ben de. Sabaha kadar böyle giderim sanırım:) Bu kadının şarkılarından oluşan liste kötü mü olurmuş hiç :*

      Sil