28 Mayıs 2014 Çarşamba

güzel şeyler #4

Vallahi başlığı yazarken bile bir garip oldum. Güzel şeylere hepimizin aç olduğunu biliyorum. Keşke saksı gülü olsaydım dedirten o günlerin bir sonu var mı bilmiyorum ama azıcık bazı güzel şeyler:

Mezun olmama 10 gün gibi komik bir rakam kaldı. Dolayısıyla Ankara'dan ayrılmama da. Giderken böğürerek ağlamam olası lakin mezuniyet yakın, meşaleyi yakın arkadaşlar siz yine de.




Velhasıl teziydi, makalesiydi, sunumuydu derken son demlerimi yaşadığım şu günlerde Lana Del Rey'in 17 Haziranda çıkacak Ultraviolence albümünün ilk kaydı West Coast'ı dinlemeden uyuyamıyorum.  Biraz mutsuz edici, biraz isyan ettirici ama böyle tatlı tatlı yapıyor tüm bunları. En güzel şarkısına imzasını atmış bence bizim Lana kız. İşin içinde Dan Auerbach'in olmasından mıdır bilmiyorum ama albümden beklentiler büyüyor şahsen. Klibi de tam bir Lana klibi, şapkadan tavşan çıkarmamış. Şu son 10 gün balkonda bu şarkı eşliğinde sigara yakmaya devam edeceğiz biz, sizi de bekleriz.



Bir diğer yayınlanan kayıtsa Shades of Cool. Ben daha bugün dinledim. Bu da böyle salıncakta sallanmalık,  serin yaz akşamı şarkısı. Sev-dim. Hadi haziran gelsin de dinleyelim bütün albümü.



27 Eylülde İstanbul Hayal Kahvesinde buluşalım. Çünkü Blonde Redhead geliyor arkadaşlar. Sonbaharı depresif ruh halimizle karşılamak için güzel bir seçim gibi geliyor bana. 



Son güzel şeyse, Coldplay'in Ghost Stories albümü yayınlandı. Sindire sindire dinleme aşamasındayım. Bilahare bu konuya geleceğim ama Ink'e dikkat çekip gidiyorum.





8 yorum :

  1. mezun olmana çok sevindim ama o ağlama seromonisi illa ki olucak hem o da onun güzelliği :)

    başlık bile içimi açtı ehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of dimi! 5 sene önce ayrılırken ağlayacaksın deselerdi deli mi ne derdim:)
      hep güzel şeyler olsun artık çok hakettik çok :*

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. bana iyi davran bugün varım yarın yoğum.

      Sil
  3. :) Kesin aynı okuldayız..Belki konuştuk bile:) Ne güzel bu gizem ....
    Mezuniyetini şimdiden tebrik ederim;) Her şey güzel olsun bundan sonra senin için.
    Şarkısız bırakma bizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yerde karşılaşacağız dur bakalım!:)
      teşekkür ederim, herşey herkes için çok güzel olsa ya.
      Şarkısız bırakmak mı, asla! :*

      Sil
  4. Lana'nın bu albümü güzel olacak sanki. Shades of cool şarkısını çok beğendim. Sayende güzel bir şarkı daha tanıdım. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne demek!:) arada işe yarıyor olmak güzel.

      Sil