14 Ağustos 2014 Perşembe

#23


Siz evin en serin yerine geçin, ben limonataları alıp geliyorum.


8 yorum :

  1. Kek getirdim limonatanın yanına, biri play tuşuna bassın allah rızası için, sıcaktan delirecek gibiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay yaşa, bir damla esintiye hasretim yahu:)

      Sil
  2. bu blogla gönül bağım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya teşekkürler :* biraz haksızlık ediyorum buralara:)

      Sil
  3. "Bavuldan once liste hazırlamak" mı?! Ne orjinal bir fikir ;)

    Book challenge sayesinde kesfettim blogunuzu ve bayıldım. Elinize saglık...

    Fakat bir sorunum var ki, postlardaki listeleri goremiyorum. Nasıl bir ayar yapmam lazım ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl da hoşgeldiniz böyle:) Çok mutlu oldum.
      Ben listeleri grooveshark üzerinden hazırlıyorum, ne yazık ki, dns ayarlarıyla oynamadan o siteye ulaşamıyoruz:)

      Sil
    2. Hosbuldum :) Simdi anladımm! ulkemizde yasak oldugu icin goremiyormusum, baska bir yontemle ulastım. Muthis bir fikir! Tekrar tekrar, elinize saglik...

      Sil
    3. Sorun çözüldüyse yeni listelerde görüşürüz umarım, tekrar teşekkürler!:)

      Sil