15 Eylül 2014 Pazartesi

#1 Geçen Sene Okuduğum En iyi Kitap


                                                                           

Bu maddeye ne yazacağım diye düşünürken rafta bu kitabı görünce başka bir şey düşünmeme gerek kalmadı.  Kitabı sevip sevmemek o anki psikolojiyle çok alakalı bence. Artık nasıl psikopat bir dönemime denk geldiyse, bitirdikten sonra romanın karakteri Mino'nun yazdığı o naif mektupları defalarca okudum. Hatta dün akşam aklıma gelmişken tekrar okudum. 

"Bir gün bana giden yolu tarif eder misiniz? Ben kendim ulaşmayı beceremiyorum; yokuş var, güven vermiyor bana. Sizin içiniz bile daha düz. Ve yakın. Yürüyebileceğim mesafede. Saçlarınızı aralayıp, ensenizden öpüyorum."

Bu da bu kitabın listesi;

12 yorum :

  1. Alıntı ne güzelmiş! Aklımın bir köşesine yazdım bu kitabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok güzelleri var da insan üşengeç olmaya görsün:)

      Sil
  2. Bunu da okuyayım. Acıklı mı? Acıklı gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıl, insanın içine içine işleyen türden bu biraz:)

      Sil
  3. Ne kitabı ne de yazarı duydum desem cehaletimin boyutu ortaya çıkacak, korkuyorum. Alıntı hoşuma gitti. Fakat ilk tepkim Mina'nınkiyle aynı; "acıklı duruyor". Not alındı. Acı çekmeyi seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezginin günlüğü Hüsnü Arkan ya yabancı değil :) Ben de bir tek bu kitabını okudum, biliyorum.
      Yaşasın acı çekmeyi sevenler! :)

      Sil
  4. Alıntı beni benden aldı sabah sabah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüsnü Arkan o kadar naifçe işlemiş ki Minoyu, keşke mino bana da öyle mektuplar yazsa diye şizofrenik düşüncelere kapılıyorsun:) Mutlaka okumalısın bence:)

      Sil
  5. Annemin çocukken bana verdiği isimdi Mino. Kitabı da bu yüzden doğum günü hediyesi olarak almıştı. Kitapta ki Mino öyle bana benziyor, öyle benim yaşadıklarımı yaşıyordu ki , ve ben öyle etkilendim ki gidip bacağıma dövmesini yaptırmıştım.
    Bacağım da artık siyah bir gül var, hem de imza gününde hem de kendisiyle tanıştıktan sonra :)
    Çok sevindim okumanıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne kadar güzel:) minoya anlam yüklemekte top nokta olduğumu düşünüyordum, yanılmışım:)

      Sil
  6. alıntı işe yaradı:)) çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle senin de çok seveceğin bir kitap elif:)

      Sil