17 Eylül 2014 Çarşamba

#2 Üç kere ya da daha çok okuduğum kitap | #3 En sevdiğim kitap serisi


Tabi ki benden bekleneni hakkıyla yerine getirdim ve 2. günden verdim fireyi. İnternetin gazabına uğradım dün, o yüzden 2 ve 3. günü bir arada yazıyorum.

#2 Üç kere ya da daha çok okuduğun kitap

Bir kitabı bir kereden fazla okuyamıyorum, ne kadar çok sevsem de. Okumaya niyetlensem ya sayfaları atlayarak, ya altına çizdiysem çizdiklerimi ya da sadece son bir kaç sayfasını okuyorum. Bu maddeyi görünce aklıma bir kitap geldi o da Mavi Saçlı Kız. Yanılmıyorsam 5.sınıfa geçmiştim ve ayda bir kez bu kitabı okumak gibi bir rutin edinmiştim. Mutlaka duymuşsunuzdur bu kitabı, kanser hastası bir kızın günlüğü. Kitaplığımdaki en aşınmış, en yıpranmış kitap da bu haliyle. Her yaşımda melankolimi değişik biçimlerde yaşıyorum farkettiyseniz.


#3 En Sevdiğin Kitap Serisi

Ya tabiki de Harry Potter. Yeni kitabı çıkınca yaşadığım heyecanı hiç bir kitapta yaşamadım sanırım. Hala, serinin tamamını okumuş biriyle saatlerce tartışacak kadar heyecanlanıyorum ve hala tam bir harry potter fun girlüm. Bu kitap seçimlerimle çılgın ergenlik dönemime de ışık tutmuş oldum,  sonraki gün yeni itiraflarla görüşmek üzere, esen kalın.

8 yorum :

  1. bu meydan okumaya cahilliğim yüzünden katılamayacağımı düşünürken nedense senin yazıyı okurken kafamda bir takım ampuller yandı... sanırım ben de katılacağım. ya üç gün geriden takip ederim ya da 3ünü bir yazarım... eve gidince karar vereceğim. ;)
    teşekkürler hello radio, şöyle uzanın, süre kısıtınız yok! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben bu halimle ve balık hafıza beynimle gelmiş burada kitap yorumu falan yapıyorum aklımca tabiki de katıl maksat eğlence:) saçaklısız etkinlik pek hoş değil:)

      Sil
  2. "kanser hastası bir kızın günlüğü"nden sonrasını okuyamadım. Bu sıralar melankolik şeyler okumak içimden gelmiyor ama not alıyorum. Acı çekme döneminde okunacaklar arasında olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten edebi beklentilerle okunacak bir kitap değil, 10-15 yaşındaki bir kızın günlüğünü alıp kitap haline getirmişler ama duygusal açıdan vurup geçiren bir kitap. yaşanmış olması, tarafımızca yaşanabilir olması çok etkiliyor insanı.

      Sil
  3. 3. gün cevabımız aynıymış :) Kaç kişi Potter'ı seçecek çok merak ediyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya harry potter sevenleri, ondan daha çok seviyor olabilirim:)

      Sil
  4. Çoğumuzun çocukluğunda büyük bir iz bıraktı bu kitap. Daha ölüm kavramını bile tam anlayamazken sadece hüzünlenmekle yetindik Burçak'ın hayat hikayesine.
    Ben de o zamanlar deliler gibi günlük tuttuğum için 3-4 okuyuşumun her seferinde hep kendi hikayemmiş gibi okur, daha da etkilenirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölüm kavramını o kitapla bile öğrenmiş olabilirim. 'ölüm var' dedirtiyor insana bu kitap.

      Sil