23 Eylül 2014 Salı

#9 Sevmem sanıp da sonunda sevdiğim kitap | #25




Paulo Coelho'nun çoğunu okuyup sevmişimdir gerçi ama, bu kitaba biraz ön yargılı başladım çevre baskısı yüzünden. Kitabın başlarında cidden sıkıldım, ilerlemek bilmedi, sonra nasıl oldu bilmiyorum aktı gitti kitap. Kitap somut bir arayışı konu alsa da, bulunan soyut cevapların aslında daha tatmin edici olduğunu vurguluyor. Kitapta iç dünyaya dönüş ve hesaplaşmalar var bol bol. Sanırım beni etkileyen kısım da bu oldu. Severim böyle öze yolculukları.

4 yorum :

  1. D&R'da 5 liraydı bir dönem. Sağlam kampanya vardı hemen atlamıştım üstüne. Ama okuma fırsatım olmadı henüz. Başka bir sitede daha Zahir eklenmişti meydan okumaya. Okumak farz oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk okuyacaklarından birisi olsun, sen beğenirsin gibi geldi bana:)

      Sil
  2. Hayatımda derin yara bırakan bir kitap, ilk sorularda cevap olarak vardır. Yada MİM 'lerimin arasında. Harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bahsetmiştin sen de:) kesinlikle çok etkileyici

      Sil