14 Eylül 2014 Pazar

Book Challenge



Zihnin Arka Sokakları, 30 gün sürecek bir meydan okuma başlatmış. Tabi ki hemen atladım ben de. Benim gibi okuduğu kitabı unutanları, "o hangi kitaptaydı ya" diye gece uykusundan uyananları meydan okumaya davet ediyorum. Sandalyeleri kitaplığın önüne çekeceğiz, neler okuduk gözden geçireceğiz, ayrıca birbirimize kitap tavsiyesi vermiş olup yeni kitap almak için bahanelerimize bahane ekleyeceğiz ne güzel. 

Listenin türkçesini Fermina paylaşmış, oradan da takip edebilirsiniz. İlk gün yarın. Başlayan haber versin, takipte olacağım bizzat!


6 yorum :

  1. Ben katılmak isterim. Ama tam olarak ne yapacağımızı anlayamadım. :) Her gün sırası gelen soruya ufak bir yazı ya da görselle cevap mı vermemiz gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle. tek bir cümle de olur, kitaptan ufak bir alıntı yapmak istersin o da olur, fotoğrafı olur, olur da olur yani:)

      Sil
  2. Güzel bir paylaşım olacağını düşünüyorum. Ne kadar çok insan bu maratona katılırsa o kadar farklı kitaplar, yazarlar tanımış olacağız :) Eğlenceli de ayrıca. Yarın başlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maddeler güzel. güzel kitaplar keşfedeceğiz gibime geliyor:)

      Sil